آخرین اخبار

25. بهمن 1393 - 16:30   |   کد مطلب: 414
شنیده ها از دانشگاه پیام نور یاسوج حاکی است برخی افراد باسابقه رسانه ای و فامیلی در این مرکز دانشگاهی بدون سیر مراحل قانونی استخدام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در مدت اخیر خبرهایی مبنی بر جذب یکی از افراد رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه پیام نور یاسوج و استخدام خارج از ضوابط برخی افراد فامیل رییس دانشگاه بدون سپری شدن مراحل قانونی در این مرکز دانشگاهی شنیده می شود.

 

 گفته می شود که روند پیگیری ها برای بگارگیری این فرد رسانه ای طوری انجام شده است که وی بدون طی کردن مراحل قانونی در آینده نزدیک در این مرکز دانشگاهی مشغول به کار خواهد شد.

 

گفتنی است بر اساس اطلاعات بدست آمده از برخی منابع آگاه مدتی است خبر هایی از استخدام های فامیلی در این مرکز دانشگاهی شنیده می شود به گونه ای که اسامی برخی از این افراد برای انتشار و اطلاع رسانی به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده است.

 

انتظار می رود مسوولان دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد، بازرسی استانداری جهت شفاف سازی و جلوگیری از شایعاتی مبنی بر استخدام های غیرقانونی در دانشگاه پیام نور یاسوج این موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

 

این پایگاه خبری آمادگی دارد به منظور تنویر افکار عمومی پاسخ مسوولان دانشگاه پیام نور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه را دریافت و انتشار دهد.

 

منبع:چهارفصل

انتهای پیام/گ/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک