آخرین اخبار

14. بهمن 1393 - 19:05   |   کد مطلب: 308

 به گزارش پایگاه خبری کهگیلویهسید کرامت اله کریمی در سومین روز از دهه فجر در حاشیه افتتاح دفتر خدمات ثبت احوال این شهرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در مناطق محروم انجام داده است، افزود: پیشرفت در ارائه خدمات دولتی در دفاتر پیشخوان از جمله این خدمات است که در دولت تدبیر و امید شتاب بیشتری داشته است.

 

وی با بیان اینکه دولت به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود، اظهار کرد: کلیه خدماتی که می توان در دفاتر پیش خوان انجام داد باید ادارات به این دفاتر انتقال دهند.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در این دفاتر  پرداخت تمامی قبوض خدماتی و  تعویض شناسنامه و کارت ملی صورت می گیرد.

 

همچنین عیسی جوادی، رئیس ثبت احوال شهرستان کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه با افتتاح این دو دفتر تعداد دفاتر شهری به چهار مورد افزایش پیدا کرده است، گفت:  با افتتاح این دفاتر خدمات ثبتی و تعویض کارت های ملی و شناسنامه به صورت آسان صورت می گیرد.

 

جوادی با بیان اینکه تاکنون 3000 شناسنامه مکانیزه در این دفاتر ثبت و صادر شده است، اضافه کرد: امید است در دولت تدبیر و امید تعداد این دفاتر پیش خوان افزایش یابد تا بتوان به راحتی کارها و خدمات را ارائه داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک