آخرین اخبار

21. خرداد 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 1847
در این مراسم از زحمات 'سید کرامت الله کریمی' فرماندار سابق کهگیلویه قدردانی و 'علی پوزش' به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در این مراسم که صبح روز پنج شنبه در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد از زحمات 'سید کرامت الله کریمی' فرماندار سابق کهگیلویه قدردانی و 'علی پوزش'  به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

 

در این آیین که مدیران اداره ها ، نهادها و ارگانها ، روسای مراکز آموزش عالی ، فرماندهان یگانهای نظامی ، انتظامی و بسیج ، مسئولین بانک های عامل و موسسات اعتباری این شهرستان شرکت داشتند، فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه گفت : رسیدن به توسعه و پیشرفت هر جامعه ای مرهون تلاش ها وخدمات صادقانه مدیرانی است که در راه آبادانی کشورمان تلاش می کنند.

kohgiluyeh.ir

وی اظهار داشت : تلاش های نمایندگان در ماههای اخیر منجر به نتایج خوبی برای استان خواهد شد و مادر تلاش بودیم سهم شهرستان در زمینه های مختلف بویژه در بخش های آب و راه لحاظ شود .

 

 

کریمی افزود : حفظ وحدت ، توجه به امور عمرانی ، توجه به مسائل امنیتی از جمله شاخص هایی بود که در دوران تصدی فرمانداری این شهرستان به آنها اهتمام جدی داشتم .

 

وی با تشریح عملکرد خود در نقاط شهری ، روستایی و عشایری این شهرستان ازهمکاری همه دستگاههای اجرایی در انجام امور قدردانی کرد .

 

کریمی بیان داشت: در مدت تصدی 9 ماهه خود بعنوان سرپرست فرمانداری کهگیلویه، همه سعی و تلاش خود را برای  خدمت به مردم به کار گرفته ام و برگزاری جلسات و پیگیری امور بصورت تمام وقت انجام شده است. که انشاالله مورد قبول درگاه خداوند و مردم شریف شهرستان قرار گیرد و به آقای علی پوزش تبریک عرض می نمایم.

kohgiluyeh.ir

 از جمله حاشیه های این جلسه می توان به شلوغی آن و نبود صندلی کافی برای نشستن بعضی مسئولین و اصحاب رسانه وهمچنین به غیبت حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستان و امام جمعه شهر دهدشت اشاره نمود.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

در ادامه این جلسه آقای فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری طی سخنانی بیان داشت: تغیرات مدیریتی در هر دولتی امری طبیعی است و با الزامی که در دولت تدبیر و امید اندیشیده شده مقرر شده که از مجموعه استانداری برای فرمانداری ها و بخشداری ها استفاده شود و این دلیل منطقی و عقلی و اجرایی برای این نگرش است که وزارت کشور باید از نیروهای  متخصص خودش که از پایه در این سیستم رشد کرده اند بهره ببرد.

 

  ایشان بیان داشت: انتظار دارم آقای علی پوزش بصورت شبانه روزی فعالیت کند و با جدیت و تلاش و همکاری مدیران، دقیقه ای وقت را برای کار غیر مفید نگذارند.

 

  معاون سیاسی و امنیتی استانداری در پایان سخنان خود از آقای کریمی سرپرست اسبق فرمانداری کهگیلویه قدردانی نمود.

kohgiluyeh.ir

فرماندارجدید شهرستان کهگیلویه گفت : توسعه این شهرستان نیازمند همدلی وهماهنگی تمام دستگاههای اجرایی و مردم است .

 

علی پوزش افزود : در راستای رفع مسائل و مشکلات آن تلاش جدی توام با برنامه ریزی صورت گیرد .

kohgiluyeh.ir

در پایان از زحمات صادقانه سیدکرامت الله کریمی قدردانی و علی پوزش به عنوان فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه معرفی و مشغول بکار شد.

 

فرماندار سابق کهگیلویه با دادن دسته گلی ورود آقای پوزش به عنوان فرماندار کهگیلویه به این شهرستان را تبریک و خوش آمد گویی گفت و همچنین فرماندار جدید را تا اتاق فرمانداری شهرستان بدرقه کرد.

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک