آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 23:51   |   کد مطلب: 11416
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: شهرستان کهگیلویه با ۱۱۰ عنوان برنامه به استقبال دهه فجر امسال می رود.

سید علی‌اصغر پوربهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از انتخابات و ماه رجب، اعیاد شعبانیه به عنوان دو مولفه ای که دهه فجر امسال را با سنوات گذشته متمایز کرده نامید.

وی تبلیغات وسیع دشمن در جهت مأیوس و دلسرد کردن جوانان از انقلاب را به عنوان دیگر اهمیت دهه فجر خواند و گفت: هر چقد به جلو حرکت کنیم قطعا به قلعه ها نزدیک تر خواهیم شد و هر چقد هم قوی تر شویم دشمنان بزرگ‌ تری در این زمینه داریم.

پوربهشت خاطرنشان کرد: شهرستان کهگیلویه و کمیته بسیج با ۱۱۰ عنوان برنامه به استقبال ایام الله دهه فجر خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با نام « جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» نامگذاری شده است، افزود: جشن ملی با محوریت مساجد، پایگاه های مقاومت و محلات مختلف را در سطح شهرستان و بخش های تابعه برگزار خواهیم کرد.

پوربهشت به مولفه مشارکت پرشور اشاره کرد و گفت: بتوانیم با برگزاری نشست های روشنگری و تببینی جامعه هدفمان را به جهت مشارکت پرشور در انتخابات پای کار بیاوریم و نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب و امید آفرینی در سطح جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به مولفه سوم شعار دهه فجر «آینده روشن» گفت: با برگزاری مسابقاتی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب می‌شود در بازنشر و تبیین این بیانیه در سطح جامعه تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از رژه خودرویی، استقبال نمادین از حضرت امام ره، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری یادواره شهید نورالدینی به عنوان اولین شهید انقلاب، یادواره ۱۱ شهید دهستان راک، به عنوان برخی از برنامه های اجرایی روز ۱۲ بهمن ماه نام برد.

پوربهشت از فضا سازی سطح شهرستان، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، برگزاری جشن و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، اجرای موسیقی پاتوقی در محلات مختلف، برگزاری جشنواره های بومی محلی و جشن های مردمی در اقصی نقاط شهرستان به عنوان برخی از برنامه های اجرایی این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک