آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 0:27   |   کد مطلب: 11415
همزمان با ایام میلاد حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: با تلاش و پیگیری های این ستاد، اعضاء شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و گرفتن رضایت از شکات ۱۹ زندانی با محکومیت مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

عباس فلاحتی مطلق افزود: بدهی این افراد بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه، شاکیان دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان این مبلغ را بخشیدند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۰۲ محکوم صرفا مالی در زندان های استان به سر می برند که امیدواریم با کمک خیران، شکات و شورای حل اختلاف این افراد نیز از زندان آزاد شوند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدوارم در ماههای آخر سال برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومان مالی و غیر عمد در زندان به سر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن از خیران و مردم نوع دوست استان خواست برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج مراجعه و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت 6037997599036333 بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک