آخرین اخبار

7. اسفند 1402 - 17:22   |   کد مطلب: 11434
علی مژدهی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ورزشگاه شماره ۲ دهدشت در جمع مردم و هواداران خود حضور یافت.

در پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کهگیلویه بزرگ، علی مژدهی صبح امروز در ورزشگاه شماره ۲ دهدشت در جمع مردم و هواداران خود حضور یافت.

 

علی مژدهی در جمع هواداران خود گفت: برخی اخلاق مداری را فراموش کردند و برای رسیدن به خواسته‌های خود برای مردم سخنانی تأیید نشده عنوان می‌کنند که از حال روز اکنون کهکیلویه به وضوح پیدا است.

 

وی افزود: می‌بینم که می‌گویند که فلانی می‌خواهد به نفع فلان شخص کنار برود و اعلام می‌کنید رئیس مجلس، دولت و... خواهان وی هستند؟!

 

مژدهی با اعلام اینکه آزموده را آزمودن خطاست تصریح کرد: مردم با دیدن عملکرد‌ها و مقایسه پی خواهند برد که چه کسی را انتخاب کنند. در همینجا عرض می‌کنم هیچ شخص و فردی نمی‌تواند اراده من را تا پایان انتخابات تغییر دهند در این مسیر بهتر از خودم را نمی‌بینم.

 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی انتخابات هستیم و بنده سخنم و عرضم با جوانان است من به‌امید شما جوانان وارد عرصه شده‌ام. هرچند می‌دانم علی رغم اقدامات نظامی جمهوری اسلامی در شهرستان‌های چهارگانه خدمات خوبی ارایه شده است اما می‌دانیم شما دغدغه و دل‌مشغولی برای اشتغال، ازدواج تفریح و.. دارید

 

نامزد دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من از باب عشق و علاقه‌ای که به شما دارم وارد عرصه شده‌ام و اعلام می‌کنم راه این دل‌نگرانی و دغدغه‌ها و دل مشغولی‌های شما قهر کردن با صندوق‌های رای نیست. چون اگر شما به صندوق‌های رای اقبال نشان ندهید همان دور و تسلسل گذشته تکرار خواهد شد و ادامه خواهد شد و مشکلات و گرفتاری‌های قبل که حل نخواهد شد مشکلات و معضلات جدید بر مشکلات آینده اضافه خواهد شد.

 

مژدهی ادامه داد: از لحاظ قانون بانوان در رابطه با حقوق اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و.. نسبت به آقایان حقوق یکسان را دارند. برخی نگاهشان این است که وظیفه زن خانه‌داری است که این خلاف و مغایر با جایگاه زن در قانون اساسی است. بانوان می‌توانند در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش بدیلی را ایفا نمایند.

بانوان برابر با آقایان هستند و از لحاظ جمعیتی، شاید جمعیت آن‌ها یک درصد کمتر آقایان باشد اما وقتی که این جمعیت عظیم وجود دارد در مدیریت‌های کلان، میانی و پایین‌تر آن از ظرفیت خانم‌ها استفاده نمی‌شود. در صورت توفیق ورود به مجلس در تمام زمینه‌ها از حقوق شما بانوان دفاع خواهم کرد.

 

وی ادامه داد: در سطح استان در عملکردم در سازمانی که مسئولیتی داشتم در سطح کلان از بانوان استفاده کردم و این دیوار را شکستم و اگر خدا این توفیق را داد از وجود آن‌ها استفاده خواهم کردم.

 

مژدهی بیان کرد: روی سخن دیگرم سخن با آحاد مردم است. مردمی که تکلیف خود را در تمام زمینه‌ها نسبت به حاکمیت انجام دادند. حضور در جبهه‌های جنگ و در انتخابات برای تعیین سرنوشت سیاسی خود و کشور مشارکت کردند و حماسه‌ها آفریدند. اما به لحاظ بی‌کفایتی مسئولان در جهت احقاق حقوق مردم کوتاهی کردند‌شان مردم این نیست و نخواهد بود.

 

وی ابراز داشت: به خاطر صداقت و اعتماد شما برادران و خواهران سال‌های سال است با وعده‌های زرق و برق، دهان پر کن و.. ما‌ها را وادار کردن و خودشان از پله‌ها بالا رفتند و و برای مردم جز فقرو عدو توسعه و بکاری جوانان چیزی به ارمغان نیاوردند اکنون نباید فریب وعده‌ها را خورد.

 

مژدهی پور ادامه داد: شما مردمی با غیرت، خوش فکر و خوش اخلاق هستید به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و... نگاه کنید چه کسی نسبت به مردم خادم است و چه کسی نیست! ؟ من آمده‌ام به کمک شما مردم تکرار نه بگوییم تا هوای تازه ا برای ریه‌های کهگیلویه بزرگ تزریق نمائیم.

 

وی افزود: من آمده‌ام تا گذشته را جبران کنم. آماده‌ام که طرح‌هایی را که شروع نشده است شروع کنم و پروژه‌های که نیمه کاره هستند را به سرانجام برسانم. من آمده‌ام تا وکیل الله باشم نه وکیل الدوره.

 

مژدهی بیان کرد: من آمده‌ام تا نماینده آحاد مردم باشد و برای حل مشکلات مردم آبروی خود را گرو بگذارم و نه نماینده قشری خاص و پیمانکار و در ۴ سال نمایندگی باشم که در روز‌های انتخاب از استان‌های و شهرستان دیگر برای خوش خدمتی به شهر‌های ما می‌آیند.

 

 

وی ادامه داد: من آمده‌ام تا از سد مارون و سد کوثر حقوق شما و حق آبه شما را بگیرم و دشت‌های کهگیلویه بزرگ را سیراب نمایم. امده‌ام تا با شجاعت و صراحت از حقوق حقه شما در سطح کلان دفاع نماینم شما مظلوم واقع شده آید.

 

این نامزد انتخابات چهار شهرستان کهگیلویه، لنده، چرام و بهمیی خاطر نشان کرد: من خدمت شما رسیدم تا عشایر مظلوم کهگیلویه بزرگ را با حمایت‌های همه جانبه از آن‌ها دفاع کنم و شأن و جایگاه آن‌ها را بازگردانم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک