آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 0:15   |   کد مطلب: 8028
مدیر دارو و غذا شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه:
فروش هر نوع دارو در عطاری ها ممنوع است
مدیر دارو و غذا شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در کارگاه آموزشی این شبکه گفت: فروش هر نوع دارو اعم از گیاهی،شیمیایی و ترکیبی در عطاری ها ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در کارگاه آموزشی که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس شبکه بهداشت و کارشناسان و رئیس اتاق اصناف و کارشناس اداره صنعت و معدن و عطاران شهرستان برگزار شد، دکتر شریف زاده تصریح کرد فروش هر نوع دارو اعم از گیاهی،شیمیایی و ترکیبی در عطاری ها ممنوع است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی فروشندگان محترم این صنف با قوانین موجود در حوزه کاری خود است.
وی با بیان اینکه بسیاری از فرآورده های چاقی و لاغری موجود در بازار مجوز وزارت بهداشت را ندارند، اظهار کرد: استفاده از چنین فرآورده هایی عوارض جدی به دنبال خواهد داشت و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.

دهدشت

در ادامه مدیر دارو و غذای شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به ارائه آموزش های لازم پرداخت و ضمن تاکید بر این نکته که فروش هر گونه دارو فقط در سطح داروخانه ها مجاز است افزود: عطاری ها فقط مجاز به عرضه گیاه دارویی بدون تغییر شکل، پور کردن، خرد کردن و ترکیب کردن آنها هستند.

دکتر  شریف زاده به ممنوعیت فروش قرص برنج و خطرات آن اشاره کرد و بیان کرد: جایگزین مناسب و مجاز قرص برنج جهت آشنایی متصدیان معرفی و چک لیست ارزیابی واحد عطاری با مجازات های تعیین شده در ماده 27قانون مبارزه با قاچاق کالا، برای افراد شرکت کننده در کارگاه تشریح شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک