آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 14:41   |   کد مطلب: 11417
دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات قرض الحسنه می گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک با مدیرعامل و کارکنان شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری علاوه بر رفع مشکلات فقرا و درماندگان،کاهش فاصله طبقاتی و رعایت عدالت اجتماعی موجب توسعه محبت و رحمت در بین افراد جامعه می‌شود.
حسنعلی عزت خواه تاسیس و راه اندازی بانک قرض الحسنه مهر را گامی مهم و بلند برای کمک به محرومان ،کاهش فقر و نیز برقراری عدالت در جامعه دانست و افزود: نیکوکاری و کمک به محرومان ماندگارترین و اثرگذارترین احسان برای پویایی و تحرک در ثروت جامعه است و این فرهنگ باید بین دانش آموزان ترویج شود.
مدیرعامل شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هم، گفت: به دانش آموزان بازمانده ازتحصیل شناسایی و معرفی شده توسط افراد خیر تسهیلات برای خرید البسه،رایانه و تلفن همراه پرداخت می شود.
مهرداد آرمین پیلی، رسالت کاری این بانک را ترویج فرهنگ قرض الحسنه به عنوان یک سنت نیکو و حسنه در جامعه برشمرد و افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بانک تخصصی قرض الحسنه خدمات بسیار ارزنده ای را به منظور توسعه کسب و کار و رونق مشاغل خانگی به مردم در کشور و استان ارائه داده و می دهد.
وی با بیان اینکه در این استان بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت های بسیار گسترده ای در زمینه های مختلف به ویژه در ۲ بخش مسئولیت های اجتماعی و عملکردی داشته است،افزود: در این سودی بابت پرداخت تسهیلات از مشتریان اخذ نمی شود و این بانک به دنبال کسب سود نیست.
مهرداد آرمین پیلی، ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی خریداری و تحویل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان شد.
وی، افزود: مشارکت این بانک در زلزله سی سخت چشمگیر بوده به گونه ای که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم زلزلله زدگان این شهر تخصیص یافت.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک از افراد خیر دعوت کرده که در این بانک افتتاح حساب کنند و پس از مدتی با بررسی حساب این افراد نیکوکار، در زمینه اعطای تسهیلات به حساب شان ، خیران می توانند، افراد نیازمند را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این بانک معرفی کنند.
آفتاب غلامی،نماینده خیرین حامیان دانش آموزان بازمانده از تحصیل هم در این نشست گفت: دانش آموزان شناسایی شده بازمانده از تحصیل در استان که نیازمند مساعدت مالی هستند به بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی می شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک