آخرین اخبار

7. اسفند 1402 - 17:17   |   کد مطلب: 11433
علی‌محمد بزرگواری در جمع مردم دهدشت:
آمده‌ام قفل‌ها را بشکنم/برای تغییر ۳۲ساله آمده‌ام
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای تغییر ۳۲ساله آمده‌ایم تا عقل سیاسی جامعه را احیا کنیم و از اضمحلال عقل سیاسی جامعه بخصوص جوانان جلوگیری کنیم

 در سومین روز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کهگیلویه بزرگ، حجت‌الاسلام علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در ورزشگاه شماره ۲ دهدشت در جمع مردم و هواداران خود حضور یافت.

 

بزرگواری در این مراسم که زیر بارش باران برگزار شد بیان کرد: با عرض سلام و احترام به همه حاضرین، سلامی به ایلات بزرگم، بویراحمد، سادات، طیبی، بهمئی، چرام و ....؛ من تعظیم می‌کنم در برابر این شوق و احساسات شما، برای تغییر ۳۲ساله آمده‌ایم تا عقل سیاسی جامعه را احیا کنیم و از اضمحلال عقل سیاسی جامعه بخصوص جوانان جلوگیری کنیم.

 

وی گفت : آمده‌ایم تا جاده را برای آینده، نسل جوانِ به‌روز، کارآمد و متخصص آماده و پاک‌سازی کنیم. آمده‌ایم تا با این نزول باران رحمت الهی به رهبری نظام، به دولت، رییس‌جمهور و ..‌ اعلام کنیم ما مردم کهگیلویه بزرگ تشنه‌ایم و این خاک به آب رودخانه‌هایمان نیاز دارد.

 

بزرگواری ادامه داد: بنده به‌عنوان فرزند شما ۸ سال صحنه را خالی کردم تا عرصه در اختیار جوانان متخصص و کارآمد قرار گیرد اما نگذاشتند، آمده‌ام قفلی که در این ۴ سال بر سد آبریز شدند را بشکنم.

 

وی بیان کرد: آمده‌ام تا پروژه دهدشت غربی را که برایش تخصیص گرفته بودم و تعطیل شد ولوله‌های آن را به ناکجا بردند شروع کنم. آمده‌ام با این پروژه بیش از ۵۵ هزار هکتار دشت‌های این شهرستان آبیاری شود و دیگر به دختران و زنان ما توهین نکنند که زنان و دختران گوجه چین هستند.

 

 نامزد دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آمده‌ام تا پویش های شما بعد از پیروزی پشت من باشد تا در دشت های خودمان از کلاچو ، چرام و ... آبیاری شوند و دیگران برای کوچه چینی پیش ما بیایند. امده‌ام همانطوری که سد کوه برد به نتیجه رسید سد بالیات دیشموک هم به نتیجه برسد . باران است و تمام دشت های حاصلخیز ما تشنه است آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم.

 

وی گفت: من از حامیان سردار حاج عدل هاشمی تقدیر تشکر دارم. مجال نیست وگرنه با آمار و ارقام خواهم گفت اگر این آب ها بیاید هم ما زحمت کشیدم و هم سردار هاشمی در این راه تلاش های زیادی کردند.

 

 

 

بزرگواری گفت: اگر یک مثلت خاص که در ذهن دارم و به امید خدا وارد مجلس خواهند شد از ظرفیت های همه نیروهای عزیز نخبه حوزه انتخابیه و ظرفیت آقای هاشمی استفاده خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: دیروز برادری حرفی زده بود که بچه های ما عقلشان قبول ندارند، نهضت سد سازی در زمان رفسنجانی شروع شد آقایون نماینده بودند که ۲ سد کوثر و مارون زده شد یکی خوزستانی و دیگری بوشهری زده شدند. 

 

 

 

وی گفت: شما گفتید در عوض سد کلات، مجوز سد آبریز را گرفتید!! شما خیانت بزرگ به مردم کردید‌. در آن زمان سد آبریز مطرح نبود. اول به نام مارون ۲ ، بعد شد سد دنا بعد شد سد آبریز، در زمان من( نمایندگی بزرگواری) مطالعات ان انجام شد آمد در ادبیات شد سد آبریز، بعد می آیند می گویند سدآبریز در عوض سد کلات است!! من آب را به دشت ها خواهم آورد.

 

 

 

بزرگواری بیان کرد: اگر از بالا تا پایین به ما ظلم نمی شد در دولت های گذشته آب سمهیه و حق آبه ما را می دادند نیاز به سیمان، پتروشیمی و ... نداشتیم اینها هم در زمان من کلنگ زنی شد و بعد تعطیل شد.

 

 

 

وی خطاب به موحد افزود: تو که در برابر ۱۸ نماینده خوزستان نتوانستی کاری کنید و حق آبه مردم را بگیری اما من توانستم در برابر ۱۸ نماینده خوزستان سد بالیات که می خواستند برای خوزستان بزنند بگیرم فریاد زدم مردان غریتمند دیشموک را با برنوهایشان میاورم و نمی‌گذارم این سد برای خوزستان بزنید که همینجور هم شد‌

 

 

 

بزرگواری ابراز داشت: شد کویر را عروسی فلان و فلان در ادبیات آوردید اما نتوانستید حق آبه بگیرید اما من توانستم حق آبه را بگیرم کلنگ زنی شد و ... اینا ها باید زنده شوند.

 

 

وی در ادامه عنوان کرد: اما نصیحت به مسئولان استانی، مدیر کل ها، مدیران شهرستانی و .. آبروی خودتان را نبرید آخرت خودتان را به دنیا نفرشید و پای این مردم و خواسته آنها بایستید.

 

 

 

بزرگواری با تبریک روز فرارسیدن میلاد یگانه منجی بشریت امام زمان عج و روز سربازان گمنام امام زمان عج گفت: سپاه مقتدر و سربازان گمنام امام زمان عج نمی‌گذارند هیچ خیانتی به آرا شما شوند‌. آرامش، وحدت، برادری و احترام را همه حامیان کاندیداها رعایت کنند، با نیروهای نظامی و ... همه باید همکاری کنیم که امنیت در شهر و روستای ما برقرار باشد .

 

 

 

وی تصریح کرد: من در بین این جوانان هستیم اما برخی جوانان را فریب می دهند.

 

 

 

بزرگواری به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: عده ای چند جوان را وادار کردند در جاورده برای حضور پرشور مردم جلوگیری کنند در حال فیلم گرفتن بودند که یکی از طرفدارها می خواست ممانعت به وجود بیاورد آمدند این را در فضای مجازی پخش کردند. اگر چهار رگ من را بزنند، برای جمهوری اسلامی ایران باید مردم را به صحنه بیاورم.

 

 

 

وی افزود: به امید حق این بیمارستان باید تجهیز شود و آن بیمارستان دوم دهدشت هم کلنگ زنی و ساخته شود. بیمارستان چرام که با بیمارستان بهمئی هر دو را مجوز کددار کردم بهمئی افتتاح شد اما چرام مانده است و باید به اتمام برسانم. شهرستان اولین ها( لنده) باید از بن بست خارج شود

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک