آخرین اخبار

4. اسفند 1402 - 18:17   |   کد مطلب: 11432
گزارش تصویری و فیلم؛
حضور محمد موحد در جمع مردم دهدشت
حجت الاسلام والمسلمین محمد موحد در وزرشگاه شماره ۲ دهدشت در جمع مردم و هواداران خود حضور یافت.

در دومین روز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کهگیلویه بزرگ، حجت الاسلام موحد صبح امروز در وزرشگاه شماره ۲ دهدشت در جمع مردم و هواداران خود حضور یافت.

 

 

 

حجت الاسلام موحد با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و منجی بشریت امام زمان (عج) گفت: بنده سید محمد هستم عاشق و خادم مردم برادر و خواهرانم حق است مجدد سجده شکر انجام بگیرد یا نه، این ملت این جمعیت بیشماری که خیابان های اطراف را پر کردند با قاطعیت اعلام کردند پیروز انتخابات هستند.

 

 

وی افزود: برادران و خواهرانم، روز اول انتخابات روز تعطیل و این جمعیت اول صبح یعنی چه، یعنی حماسه.

 

وی با اشاره به اینکه یازدهم اسفند ۲ انتخاب مهم پیش رو داریم افزود: قطعا مردم ما شخص برومندی مثل این آیت الله ملک حسینی را برای مجلس خبرگان رهبری ترجیح خواهند داد.

 

موحد افزود: مجلس که قدرت دارد که رییس جمهور را در مراحل مختلف به محاکمه و خلع کند، مجلسی که وزرا را با سئول و استیضاح برایش مسیر مشخص می کند و مجلسی که امام فرمود در راس امور است، این مجلسی که در مقاطع مختلف در جایگاه های مختلف ورد می کند و در مسائل خارجی هیچ اقدامی بدون اذن آن انجام نمی‌شود. مجلس اگر عنوان شد در راس امور است یعنی بر قوه مجریه و در برخی جاها قوه قضاییه را می تواند به چالش بکشاند و برای دفاع از حقوق مردم وارد میدان شود. این مجلس قدرتش از کجاست ! از رای شما مردم است.

 

وی تصریح کرد: در یازده اسفند به حول و قوه الهی همانند ادوار گذشته حماسه هفتم را رقم خواهید زد و در همینجا اعلام می کنم انتخابات میدان رقابت است در رقابت موازینی و شرایطی حاکم است. اولین مطلبی که در رقابت ملاک و معیار است رعایت چند اصل مثل اخلاق مداری مهم و اساسی است.

 

موحد بیان کرد: برادران و خواهرانم من به شما عرض می کنم دیدید چه کسی در برنامه ها حمله را آغاز کرد بدانید آنجا مشکلی وجود دارد . ما برای برای رقابت به میدان آمدیم. رعایت قانون، اخلاق و موازین و معیارها دینی را دنبال می کنیم. واقعا از رد صلاحیت و عدم حضور هاشمی پور اظهار تأسف می کنم. موحد ترس از خدا دارد از هیچ‌کس جز از خدا نمی ترسد.

 

 

وی گفت: من نمی‌خواهیم شما را اذیت کنم زندگی موحد را شخم زدند با تراکتور قدرتمندی که داشتند که در یک جایی یک نقطه تاریکی پیدا کنند اما به لطف خداوند نتوانستند.

 

وی بیان کرد: آمدند گفتند که آب سد مارون را موحد به حوزه خوزستان فروخته و واگذار کرده است؟ در آن زمان که این سد کلنگ زده شد من دادستان خوزستان بودم کمی در اینترنت جستجو کنید و اطلاعات بگیرید همین جوری صحبت نکنید. کسی که آن زمان نماینده نبود چه ربطی دارد این موضوعات نسبت داده میشود آیا این موارد را باید موحد جواب دهد ؟ مطالعات این سد به قبل از انقلاب بر میگردد و در من در حوزه نماینده نبودم. به عوام و ناس گفته می شود موحد حق آب را فروخته است. چرا در آن دوران حق آبه این سد را نگرفتند نمایندههای وقت اکنون بیایند جواب دهند.

 

 

موحد افزود: خطاب من به جوانان است من از سال ۷۱ بعد از یک دوران موفقیت آمیز در استان خوزستان به عنوان دادستان توانستم ادامه دهم و وارد مجلس شوم. وقتی که من کهگیلویه بزرگ را با گچساران تحویل گرفتم بیش از هزار روستا را با کوچکترین امکانات تحویل گرفتم. در زمانی که این حوزه انتخابیه را تحویل گرفتم در قبل از آن ایا اگر کسی سراغ دارد مدرسه، راه ارتباطی و .. بوده است؟! فراموش کردیم !!

 

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان، راه‌سازی و ... روزی که نمایندگی رفتم سردو و سرهنگ را با بالاترین امکانت تحویل دادم و خداحافظی کردم.

 

وی ادامه داد: نوکری مردم یعنی این و نه تنها در دوره این مجلس بودم . زمانی که در بهبهان و فارس بودم تنها ملجا این مردم موحد بود ولاغیر.

 

موحد عنوان کرد: چه کسی می گوید و ادعا می کند در کشور مشکل نیست؟ ما هم هر کجا ‌شد اعلام کردیم،به مسیولان و وزرا را با وظیفه قانونی که داشتیم مشکلات مردم تورم و .... فریاد می زنیم و آنها را فرا می خوانیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی وارد حوزه دهدشت شدم در زمان نمایندگی بنده حوزه بهداشت و بیمارستان به کجا رسید و چه وضعیتی پیدا کرد؟ برای یک عمل ساده اپاندیس باید مردم این شهر به بهبهان یا شیراز مراجعه می کردند اما به عنوان نمایند و خادم این مردم بیمارستان تکمیل شد اینها خدمات نظام است.

 

 

موحد به خدمات ارائه شده در زمان نمایندگی خود در ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: اکنون شما به حوزه خوزستان و جنوب کشور به راحتی وصل شدید. این فکر بنده در سفر رهبری به استان بود که جاده پاتاوه دهدشت در ان سفر مصوبه شد تدبیر آن روز کلنگ و افتتاح جاده پاتاوه دهدشت.

 

 

وی با اشاره اینکه تنها کسی که به فکر جوانان است موحد است گفت: شما بیاید در هر جایی مثل پتروشیمی، پالایشگاه، موسسه و ... نگاه کنید رد پای موحد و کهگیلویه بزرگ وجود دارد.

 

وی ادامه داد: سد آبریز که از مطالبات مهم م مردم کهگیلویه است فاز نهایی شده وبه مراحل آخر رسیده است. سیمان سپو ان‌شاءالله از این وضعیت نجات پیدا خواهد. احداث مخزن سازی نفت، گاز و ... در شهرک صنعتی دوم به زودی مراحل آن طی خواهد شد. موحد به عنوان نوکر مردم و برای مردم، حرکت خواهد کرد.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک