آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 19:00   |   کد مطلب: 275
فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) به جهانیان شناسانده شد، گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید کرامت‌الله کریمی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه امام صادق(ع) شهر دهدشت، اظهار داشت: این نظام که برگرفته از نظام ولایی و پیوند دهنده با پیامبر اکرم(ص) در دنیا اقتدار خود را نشان داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: انقلاب 57 مولود و نتیجه رشادت‌های تمام انسان‌های ایران زمین است که دغدغه پیوند با نظام ارزشی جهان اسلام را داشتند.

کریمی از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب اثرگذار در تاریخ معاصر جهان یاد کرد و افزود: این مسیر و انقلاب در پیوند با رهبری آن امام همام که گفتار و کردارش برای همگان عبرت بود، محقق شد.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) تاریخ را با ورودش تغییر داد،گفت: استقلال ملت ایران به عنوان یک اصل مهم در سیاست داخلی و خارجی را از امام به ارث برده‌ایم.

کریمی خاطرنشان کرد: این انقلاب با میزان اول خودش به نام رهبری رقم خورد و این رهبری پیشتاز در پیوند با مردم در تمامی لایه‌ها و بطن زندگی آنها خود را نشان داد.

وی تصریح کرد: در پیوند مردم با رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران مشروعیت بخشی نظام ما در ساختار جهانی به معنای خوبی نمود پیدا کرد.

کریمی با اشاره به اینکه این مشروعیت یعنی اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان ظهور پیدا کرده است،عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری همواره بر وحدت کلمه تاکید دارند این همان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک