آخرین اخبار

13. بهمن 1393 - 11:44   |   کد مطلب: 283
فرماندار کهگیلویه گفت: 70 درصد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تغییر کنند و شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران در کهگیلویه از اولویت برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از فارس، کرامت کریمی با اشاره به ناهماهنگی برخی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کهگیلویه با سیاست‌های دولت با بیان این‌که تغییر و تحولات به شدت در این حوزه احساس می‌شود، تصریح کرد: 70 درصد از مدیران با نگرش‌های گردش نخبگان ناهماهنگ هستند و نیاز به شایسته‌سالاری در انتخاب مدیران از اولویت برخوردار است.

 

کریمی با بیان این‌که در بیشتر مواقع با دیالوگ تند برخورد هم صورت گرفته است عدم گردش نخبگان در این شهرستان را نگران‌کننده خواند و عنوان کرد: تصمیمات مرکز استان مانع از شکل‌گیری گردش نخبگان در کهگیلویه شده است.

 

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه مذاکره و دیپلماسی را آسان‌ترین روش برای حل مشکلات دانست و اظهار کرد: با مخالفان خود برای رسیدن به اهداف و توسعه شهرستان استفاده می‌کنم.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که تعامل با نماینده مردم شهرستان در مجلس و گروه‌های سیاسی مطلوب است، افزود: جامعه‌ای که در کنار هم نشستن را نمی‌تواند بپذیرد جامعه عقب‌مانده‌ای است و فردی که این نگاه را نمی‌پذیرد موفق نخواهد بود.

 

کریمی تعامل خود با نماینده شهرستان و مخالفان را مثبت خواند و گفت: راهی هم جز این وجود ندارد، اگر بخواهیم شهرستان به حداقل‌های محورهای توسعه برسد باید در کنار همدیگر بنشینیم و در دل این نشست نتیجه خوبی صادر کنیم.

 

فرماندار کهگیلویه از آینده‌ای امیدوار برای اشتغال شهرستان خبر داد و گفت: با رایزنی‌های صوت گرفته پیگیر راه‌اندازی دو طرح بزرگ و مهم هستیم که می‌تواند مشکل بیکاری جوانان را رفع و کمک خوبی به اشتغال و اقتصاد شهرستان کند.

 

کریمی از ذکر طرح‌های بزرگ اشتغالزایی تا زمان حصول نتیجه نهایی خودداری کرد و گفت: اما به جوانان این امید را می‌دهم که وضعیت اقتصادی و اشتغال شهرستان با راه‌اندازی این دو طرح بهبود خواهد یافت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک