آخرین اخبار

6. بهمن 1393 - 18:53   |   کد مطلب: 199
فرماندار کهگیلویه نخستین قدم برای حفاظت از طبیعت خداوندی را نگاه آموزشی دانست و گفت: تغییر رویکرد تدافعی به آموزشی در این راستا ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، کارگاه آموزشی حفاظت و احیای منابع طبیعی با مشارکت جوامع محلی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کرامت کریمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان یک نماد مذهبی یکی از ویژگی‌های خود را در نگاه مردمی می‌داند، اظهار کرد: امروز یکی از مهم‌ترین دلایل توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اقتدار مشروعیت‌بخشی در نظام جهان حضور مردم و پیوند با نظام بوده است.

فرماندار کهگیلویه، میزان مشارکت مردم برای حفظ ساختار نظام را مؤثر خواند و تصریح کرد: امروز ما پاسبان و خواهان چنین پیوندی برای رسیدن به توسعه خواهیم بود.

کریمی افزود: مشارکت مردم در عرصه‌های طبیعی نگاه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد و حفاظت یکی از معیارهای توسعه از منظر هویت است.

وی از منابع طبیعی به اثر نقاشی‌ شده خداوند و ودیعه به جامعه بشری نام برد و با بیان اینکه طبیعت بر اصولی استوار است، گفت: یکی از سکونتگاه و منزلگاه انسان در جامعه امروزی منابع طبیعی است.

کریمی صیانت از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی را وظیفه عموم دانست و با اشتباه‌ خواندن نگاه تدافعی در حفاظت از این منابع افزود: برای حفاظت از منابع طبیعی باید از این حالت دفاع‌ بودن خارج شویم و به سوی صیانت برویم.

فرماندار کهگیلویه اولین قدم برای حفاظت از طبیعت خداوندی را نگاه آموزشی عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت‌های خوب این حوزه در شهرستان افزود: کاشت بادام در یک‌هزار و 820 هکتار و در 10 منطقه از کهگیلویه فرصت ایجاد تفرجگاه فضای سبز و رونق اقتصادی را فراهم ساخته است. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک