آخرین اخبار

12. مهر 1394 - 22:10   |   کد مطلب: 3572
رحيمي‌زاده با انتقاد شديد از مسئولین برگزار کننده مسابقات و رئیس دپارتمان داوری استان، گفت: چرا در مسابقه‌ای که یک‌طرف آن از چرام است، داور را از همان شهر انتخاب كردند.
نعمت الله رحيمي زاده

نعمت‌الله رحيمي‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال دیشموک در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  اعتراض خود را نسبت به نحوه قضاوت داوران استانی در سه مسابقات سپری شده این تیم در لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام كرد.

 

وی با بیان اینکه استقلال دیشموک تاكنون سه دیدار در این دوره از مسابقات انجام داد و در هر مسابقه به نحوی از قضاوت داوران ضربه خورد، اضافه كرد: در مسابقه اول مقابل المپیک لنده در شهر لنده در حالی که تیم استقلال دیشموک با یک گل از تیم حریف جلو بود، داور با سوت اشتباه یک پنالتی به سود المپیک لنده اعلام كرد که متاسفانه بازی را به طور کامل برگرداند.

 

وي خاطرنشان كرد: داور این مسابقه در حالی که بازی با مساوی 1-1 نزديك به خاتمه بود، بدون دلیل 8 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که متاسفانه تیم ما در ثانیه پایانی وقت اضافه نتیجه را واگذار كرد.

 

مديرعامل تيم فوتبال  استقلال ديشموك گفت:  البته ناگفته نماند که داوران به طور کامل تحت تاثیر مسئولین حاضر در ورزشگاه و تماشاگران به سود تیم حریف سوت می‌زدند.

 

 وی در ادامه به اشتباهات داوری در دیدار دوم در ليگ فوتبال استان اشاره کرد که سهم زیادی در پیروزی تیم حریف داشت.

 

 رحیمی زاده گفت: داور به اشتباه، خطا به سود تیم صبای شهید مرادیان چرام اعلام كرد که همان توپ تبدیل به گل شد، همچنین در همین مسابقه داور پنالتی صد در صد ما را نادیده گرفت در صورتی که مي‌گفت زاویه دید نداشتم با این وجود کمک داور وی هم با وجود اینکه خطا کاملاً محرض بود برای تیم ما پرچم نزد که این کار هوادران و حتی ناظر حاضر در مسابقه را شگفت‌زده کرد.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال دیشموک اوج اشتباهات داوری به زيان تیم خود را در بازی سوم مقابل پاسارگاد چرام به میزبانی این تیم توصيف كرد و گفت در این بازی باز هم حق ما خورده شده و پنالتی آشکار ما نادیده گرفته شد.

 

وي اضافه كرد: اشتباهات داور در اینجا ختم نشد تا اینکه دوگل صحیح صد در صد را که توسط شماره هفت تیم ما زده شد، مردود اعلام شد.

 

رحيمي‌زاده همچنین تک‌به تک بازیکن استقلال  با دروازبان حریف را از دیگر اشتباهات داور و کمک داور مسابقه عنوان كرد و  متذکر شد بعد از مسابقه به ما اعلام شد کمک‌داور بازی از همان شهر چرام بود.

 

 وی با انتقاد شدید از مسئولین برگزار کننده مسابقات و رئیس دپارتمان داوری استان گفت چرا در مسابقه‌ای که یک‌سر آن از خود چرام بود، داور را از همان شهر انتخاب كردند؟! چرا مسئولین برگزارکننده به طور کامل چیدمان داوری و ناظران مسابقه را بررسی نمی کنند؟.

 

رحيمي‌زاده افزود: از اینکه وارد لیگ استانی شدیم، هدفمان کار فرهنگی ورزشی و استعدادیابی جوانان منطقه محروم دیشموک است، انتظار داریم مسئولین برگزار کننده با نظارت کامل مسابقات کاری کنند که با احساسات جوانان این منطقه محروم بازی نشود و امیدواریم از بهترین و باتجربه‌ترین داوران در ادامه تمام مسابقات لیگ استان استفاده بشود تا حق هیچ تیمی ضايع  نشود.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک