آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 18:40   |   کد مطلب: 1969
پذیرش استعفای عضو شورای شهر دهدشت رنگ و بوی سیاسی گرفت!
استعفای مجدد حجت خواه بررسی نخواهد شد!/واکنش حجت خواه+سند
رئيس شوراي اسلامي شهر دهدشت از عدم تشکيل جلسه فوق العاده شوراي شهر براي بررسي استعفاي مجدد دکتر حجت خواه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حميد رضا داورپناه رئیس شورای شهر دهدشت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه از عدم تشکيل جلسه فوق العاده شوراي شهر براي  بررسي استعفاي مجدد دکتر حجت خواه خبر داد.

 

وی علت عدم بررسي را فقدان وجاهت قانوني ورود نامه استفعاي سهراب حجت خواه عنوان و ابراز داشت: ورود نامه به دبيرخانه بايد ابتدا توسط رياست شورا تاييد و سپس اعلام وصل شود که با توجه به عدم امضاي اينجانب، اعلام وصل اين نامه توسط دبيرخانه به صورت اشتباه صورت گرفته است.

 

رئيس شوراي شهر دهدشت از ديگر دلايل برگزار نشدن جلسه فوق العاده را عدم گذشت ۶ ماه از استعفاي قبلي حجت خواه و مغايرت آن با مواد قانوني بررسي استعفاي اعضاي شورا دانست و افزود: نتيجه نهايي بررسي استعفا همان نظر قبلي اکثريت شورا خواهد بود و  قطعا شورا ديگر به اين مساله ورود نخواهد کرد.

 

گفتني است دکتر سهراب حجت خواه منتخب اول شوراي اسلامي شهر دهدشت برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفای خود را براي بار دوم به شورای شهر دهدشت تقدیم کرد.حجت خواه پیش از این نیز به دلیل آنچه که گرفتاری های شخصی عنوان کرده بود استعفای خود را به شورای شهر ارائه داده بود که اعضای این شورا با آن مخالفت کردند.

 

نامه استعفاي مجدد دکتر حجت خواه

دکتر حجت خواه با واکنش به گفت گوي حميد رضا داورپناه با پایگاه خبری کهگیلویه مبني بر  اشتباه دبيرخانه در اعلام وصول آن را صرفا سياسي عنوان داشت و عدم بررسي استعفاي خود را جهت دار توصيف نمود.

 

منتخب اول مردم در شوراي شهر افزود : ماهيت استعفاي دوم اينجانب با استعفاي اول ماهيتي کاملا متفاوت دارد و هيچ ماده قانوني با توجه به متفاوت بودن علل استعفا براي عدم بررسي استعفاي اينجانب با توجه به اعلام وصول توسط دبيرخانه شورا وجود ندارد.

 

حجت خواه در پايان عنوان داشت : در صورتي که استعفاي اينجانب يک روز پس از مهلت قانوني براي استعفاي اعضاي شوراي شهر براي شرکت در انتخابات به شوراي اسلامي شهر دهدشت تقديم شود بلافاصله تشکيل جلسه فوق العاده در دستور کار قرار خواهد گرفت و با اکثريت آرا با آن موافقت خواهد شد!

 

همچنين سید علی‌محمد موسوی‌امجد عضو شوراي اسلامي شهر دهدشت عدم پذيرش استعفاي دکتر حجت خواه را سياسي کاري دانسته و بي صداقتي اعضاي شورا را مانع کانديداتوري دکتر حجت خواه دانست.

 

و گفت : بهترين سياست صداقت است و بهتر است اعضاي شوراي اسلامي شهر دهدشت هر کدام از جوانان ما که قابليت رشد را دارند ياريگر باشند و با حسادت هاي مغرضانه و جهت دار باعث رکود و عقب ماندگي شهرستان نشوند.

دیدگاه‌ها

حتما چون میدانند برنده انتخابات میشه .با دکتر مخالفت میکنن اخه دکتر جانشین بزرگواری در مجلس میشه .میخوان با این کار سنگ اندازی کنن فکر نان باشید که خربزه آب است.....

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک