آخرین اخبار

17. مهر 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 10095
عضو شورای شهر دهدشت گفت: اگر مطالبات شهرداری در سالیان قبل وصول می شد این سازمان با مشکل عقب افتادن چندین ماهه دستمزد کارگران و پرنسل دست به گریبان نبود و مدیران سابق شهرداری بایدجوابگو باشند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس عضو شورای شهر دهدشت در خصوص مطالبات کارکنان شهردار به خبرنگار ما گفت: پرسنل و کارگران این سازمان فشار و سختی زیادی برای به تعویق افتادن بیش از ۴ ماه حقوق خود در این شرایط اقتصادی را تحمل می‌کنند.

 

 

 

فروغی با اشاره به اینکه اعضای شورا مطالبات را با جدیدت پیگیری می کنند افزود: چند جلسه در این خصوص انجام شده و در یکی از جلسات که با حضور ادرات کل در فرمانداری دهدشت برگزار شد میزان بدهی این سازمانها اعلام و وقتی به انها داده، که تا زمان معین، مطالبات شهرداری وصول شود، در غیر این صورت از طریق دستگاه‌های قضایی نسبت به مسدود سازی حساب ها اقدام خواهد شد.

 

 

 

وی تصریح کرد: تشکیلات شهرداری دهدشت در حالت بحرانی به سر می برد، و این وضعیت آتش زیر خاکستر بوده که باید هر چه سریعتر در صد مهار آن بر آمد که در آینده فوران نکند.

 

 

 

فروغی ادامه داد: اگر چنانچه مطالبات شهرداری از طریق ادارات و بازریان، پرداخت نشود، اوضاع خوبی رو پیش رو نمی بینییم.

 

 

 

این عضو شورا، شهرداران گذشته را در وضعیت به وجود آمد مقصر دانست و گفت: اگر مطالبات در سالیان قبل وصول می شد اکنون شهرداری با این مشکل دست به گریبان نبوده و همه مدیران سابق شهرداری باید جوابگو وضع موجود باشند.

 

 

 

فروغی با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری در یاسوج دنبال حل مشکلات است، افزود: در برنامه امروز با پرنسل شهرداری اعلام شد دو هفته صبر کنند که با قول های داده شده که یک ماه حقوق پر اخت می شود.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه می دانیم پرداخت یک ماه حقوق جوابگوی مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان نخواهد بود، تصریح کرد: شهرداری دهدشت درامد پایداری ندارد و همین درامدهای غیر پایداری که نیز وجود دارد جوابگو این حجم از پرنسل و کارگران نیست.

 

 

 

فروغی ادامه داد: همه صحبت های انجام شده تاکنون همه گفتار درمانی هستند و ما باید عملی نشان دهیم که در عمل بتوانیم انها به حق و حقوق خود برسند.

 

 

 

وی بیان داشت: امید است با مشخص شدن وضعیت کمیسیون ها، که یکی از ساز و کارهای مدیریت شهری و بحث نظارت بر فعالیت‌های شهری است، بتوانم در صدد رفع مشکل به وجود آمده برآییم.

 

 

 

فروغی گفت: ما همچنان دنبال آن هستیم که، سریعتر این مشکل حل شده، و در توسعه و بحث عمران شهرداری و مبلمان شهری گام های خوبی برداریم.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک