آخرین اخبار

15. مهر 1400 - 8:58   |   کد مطلب: 10079
اعضای شورای دهدشت باید سهم خواهی خود را کنار بگذارند چرا که ادامه پیدا کردن این روند ضربه ای جبران ناپذیر به شهر و مردم وارد خواهد ساخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ طی سال های اخیر شوراهای اسلامی به ویژه در شهرها فراز و فرودهای فراوانی به خود دیده است تا جایی که گاهی در لابلای فضای مجازی و اخبار، شاهد حواشی از قبیل اختلاف نظر های عمیق و موضوعاتی از این دست هستیم که همین حواشی سبب می شود شوراها به اهداف تعیین شده در قانون نرسند.

 

لازم است شورای شهر ششم دهدشت با عبرت گرفتن از سرنوشت شورای دورهای قبل، از کشمکش ها و سهم خواهی های سیاسی دوری کرده و با حضور در صحن شورای شهر، هدف اصلی خود را در حل مشکلات شهری و شهروندان بکار گیرند.

 

متاسفانه در برهه فعلی جدال بر سر انتخاب هیئت رییسه و یا استعفاهای سوری و نمایشی برای سهم خواهی، فرصت رسیدگی و آسیب شناسی مشکلات شهر دهدشت را از شورای شهر گرفته تا جایی که اعضای شورای شهر از برگزاری جلسات عاجز ماندند. 

 

به همین خاطر برای پرهیز از اختلاف افکنی بین اعضای شورا و نیز جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی در آینده برای شهرداری و کارگران، باید تصمیمی اتخاذ شود که همدلی، اتحاد و هم افزایی عمومی در جو شهرداری پر حاشیه دهدشت  برقرار شده و حواشی برای این اداره در  آینده پیش نیایید.

 

زیرا بی تردید مدیریتی که انبوهی از مشکلات شهری را باید سامان دهد با اینگونه حواشی که پشت سر داشته باشد نمی تواند برنامه ها و ایده های خود را پیاده کرده و به قطع یقین این شهروندان دهدشتی هستند که متضرر خواهند شد.

 

اما براستی این شورا و این حواشی بی پایان شورای دهدشت چه چیزی را دنبال می کنند؟ ایا دلسوز شهروندان و شهرداری دهدشت هستند؟  آیا مشکلات بر دوش شهرداری و پرسنل را حس نمی کنند؟

 

---

 

عده ای از اعضا شهر دهدشت با پخش لینک های خبری در مورد حواشی درون شورایی سعی بر اثبات چه چیزی دارند؟؟ آیا خود سرمنشا این حواشی نیستند؟؟ و علت حضور نیافتن عضوها در جلسه شورا چیست؟؟.

 

به نظر می رسد شورای شهر دهدشت باید هر چه زودتر این حواشی و منازعات را کنار گذاشته و با تشکیل جلسه کمیسیون های مورد نظر را تشکیل دهد تا بار مشکلات از دوش شهرداری برای پرداخت حقوق ها کم شود.

---

حال باید صبر کرد و منتظر ماند، آیا شورای شهر دهدشت به یک ثبات برای خدمت به مردم خواهد رسید؟ آیا شهر دهدشت که تقریباً سرخط اخبار پرحاشیه این روزهانیز شده است، روی خوش به خود خواهد دید و از این وضعیت رها خواهد شد یا خیر؟ باید دید چه می‌شود؟!.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک