آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 12:08   |   کد مطلب: 1706
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
زمان بهره برداری از قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ملی جاده پاتاوه - دهدشت یکی از مهم ترین پروژه های راهسازی کهگیلویه وبویراحمد است گفت: قطعه دوم جاده ملی پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه ملی جاده پاتاوه - دهدشت یکی از مهم ترین پروژه های راهسازی کهگیلویه وبویراحمد است گفت: قطعه دوم جاده ملی پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد.



غلام محمد زارعی با اشاره به بازدید از این پروژه ، قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت را یکی از مهم ترین قطعات این پروژه ملی دانست و گفت: پروژه ملی پاتاوه به دهدشت به طول 136 کیلومتر دارای چهار فاز است که قطعات(فازهای) یک و سه این طرح به ترتیب 28 و 20 کیلومتر و فازهای دو و چهار این طرح نیز به ترتیب 28 و 63 کیلومتر است.



وی دسترسی آسان مردم لوداب و روستاهای مجاور را از مهم ترین اهداف این پروژه دانست و اظهارکرد: کار کف سازی و لاینینگ تونلهای این مسیر تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.



وی گفت : فاز نخست این طرح از روستای گندی خوری تا سرچناراست که در سال 87 نیز به بهره برداری اولیه رسیده است.



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس اظهار داشت : قطعه یا فاز دوم نیز از سرچنار تا لوداب ، قطعه سوم از لوداب تا دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و قطعه چهارم نیز از کمربندی شهر دهدشت تا دهدشت غربی است.



زارعی تصریح کرد: فاز دوم این پروژه به طول 28 کیلومتر و از سرچنار تا لوداب یکی از مشکل ترین قطعات و از موانع اصلی برای شتاب بخشی این طرح ملی است.



مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد نیزدر این بازدید با اشاره به تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار به این محور استراتژیک گفت: با بهره برداری از این طرح محور شمال به جنوب کشور بیش از یکصد کیلوکتر کاهش می یابد.



وی با بیان اینکه قطعه دوم این محور 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، تصریح کرد: جاده ملی پاتاوه - دهدشت دارای 12 دهنه تونل به طول حدود هشت کیلومتر است که پنج دهنه به طول دو نیم کیلومتر آن در فاز دوم این پروژه و از حد فاصل سرچنار تا لوداب شهرستان بویراحمد است.

 

انتها/

منبع:عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک