آخرین اخبار

3. تير 1394 - 14:06   |   کد مطلب: 2130
رئيس شوراي آموزش و پرورش ديشموك گفت: برگزاري كلاس‌هاي اوقات فراغت يكي از اركان‌هاي مهم تعليم و تربيت در راستاي تربيت ديني، اسلامي است و با اين كار مي‌توانيم جوانان را از منجلاب نجات دهيم.
صالح دادي نژاد

صالح دادي‌نژاد بخشدار ديشموك ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد: برگزاري كلاس‌هاي اوقات فراغت يكي از اركان‌هاي مهم تعليم و تربيت در راستاي تربيت ديني، اسلامي است و با اين كار  مي‌توانيم جوانان را از منجلاب نجات دهيم.

 

وي افزود: اگر در محيا كردن شرايط كلاس‌هاي اوقاذت فراغت دير اقدام كنيم، اين امر جوانان را تهديد خواهد كرد.

 

وي از برگزار كنندكان كلاسهاي اوقات فراغت خواست تا برنامه‌هاي اجرايي خود را متناسب با شخصيت و سازندگي، و شكوفايي استعدادهاي فراگيران به كار گيرند.

 

رئيس شوراي آموزش و پرورش همچنين  از كانون‌هاي مساجد، سازمان تبليغات، كميته امداد، حوزه مقاومت بسيج و ديگر نهادها خواست تا  آنها براي آماده‌سازي و محيا كردن دانش‌آموزان در كلاسهاي اوقات فراغت در اين امر سهيم باشند.

 

وي خاطرنشان كرد: تنوع در برنامه‌هاي اوقات فراغت و پرهيز از هر گونه موازي كاري ميتواند بر شخصيت دانش‌آموزان تاثيرگذار باشد و  مسئولان تلاش كنند تا كلاسهاي اوقات فراغت را در اين راستا برگزار كنند.

 

 بايد تنوع برنامه‌اي وجود داشته باشد و فقط به يك برنامه خاصي اشاره نشود و از هر گونه موازي كاري در برگزاري كلاسها خودداري شود تا بتوانيم اوقات فراغت تاثيرگذاري برشخصيت دانش‌آموزان كه يك فرصت مناسبي است، داشته باشيم.

انتهاي پيام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک