آخرین اخبار

1. مرداد 1394 - 13:43   |   کد مطلب: 2610
رئيس شوراي اداري ديشموك گفت:جلوگیری از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، ممانعت از تخریب منابع طبیعی، جلوگیری از مسدود کردن رودخانه‌ها از مهمترین عوامل دفع هرگونه حوادث غیرمترقبه خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صالح دادی‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد بحران دیشموک، اظهار کرد: رعایت اصل مقاوم‌سازی، جلوگیری از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، ممانعت از تخریب منابع طبیعی، جلوگیری از مسدود کردن رودخانه‌ها از مهمترین عوامل دفع هرگونه حوادث غیرمترقبه خواهد بود که دهیاران باید نسبت به این برنامه‌ها در روستا جدیت کامل به خرج دهند.

وی با بحث و بررسی در جمع دهیاران دیشموک برای توجیه آنها در ارتباط با جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالي در روستاها افزودهدف از این نشست در بین دهیاران منطقه دیشموک جلوگیری از خطرات احتمالی در بوجود آمدن هر گونه حوادث غیر مترقبه خواهد بود و حضور همه  مسئولان در صورت بروز هر حادثه‌ای لازم و ضروری است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این‌که احتمال سیل و آبرفت در منطقه دیشموک نسبت به جاهای دیگر بسیار بالا است از همه مسئولان می‌خواهم که در صورت بروز چنین حوادثی در اسرع وقت جهت کمک و همکاری حضور به‌ موقع داشته باشند و در صورت کم‌کاری هر مسئول با وی برخورد خواهد شد.

رئیس شورای اداری دیشموک عنوان کرد: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی در این منطقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا در صورت بروز چنین حوادثی از دیگر خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه‌خیز بودن روستاهای اطراف دیشموک احتمال به وجود آمدن هرگونه حادثه‌ای در روستاها وجود دارد، دهیاران باید با تشکیل گروه مدیریت بحران در هر روستا به ریاست دهیار از بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه جلوگیری کنند .

 وی متذکر شد: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات، تشکیل گروه مدیریت بحران در تمام روستاهای دیشموک و خرید لوازم آتش‌نشانی از مهمترین برنامه‌های دهیاران در جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی خواهد بود

قدرت‌الله رحيمي رئيس منابع طبيعي ديشموك هم در  نشست دهياران منطقه ديشموك اظهار كرد: دهياران بازوان قدرتمند وزارت كشور خواهند بود و نماينده تام الاختيار وزارت كشور در هر روستا خواهند بود.

وي در ادامه گفت: با توجه به اين‌كه جلوگيري از تخريب منابع طبيعي  از هر گونه خطرات احتمالي جلوگيري به‌عمل مي‌آورد وظيفه همه ما مسئولان در جلوگيري از تخريب منابع طبيعي يك وظيفه همگاني است.

رحيمي خاطرنشان كرد: در جهت جلوگيري از هرگونه آتش سوزي در مناطق چنگلي منطقه ديشموك  با تشكيل اكيپي از طرف منابع طبيعي  شهر ديشموك و همچنين انتخاب ديدباني از طرف امور عشايري نسبت به جلوگيري از آتش سوزي جنگل‌ها تمهيدات لازم بكار گرفته شد.

 

انتهاي پيام: و/آ

http://kohgiluyeh.ir/گزارش و عكس:وحيد آهنگ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک