آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 15:28   |   کد مطلب: 3055
بخشدار ديشموك مطرح كرد:
بسيج پيشتاز محروميت‌زدايي است
بخشدار ديشموك گفت: بسیج نقش ارزنده‌ای در محرومیت‌زدایی دارد که اعزام تیم‌هاي پزشکی و آموزشي بهداشتي‌درماني به مناطق محروم یکی دیگر از کارهایی است که در رفع مشکلات بهداشتی توسط بسيج و سپاه انجام می‌گیرد.

  به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صالح دادی‌نژاد بخشدار ديشموك عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بسیج نقش ارزنده‌ای در محرومیت‌زدایی دارد که اعزام تیم‌هاي پزشکی و آموزشي بهداشتي‌درماني به مناطق محروم یکی دیگر از کارهایی است که در رفع مشکلات بهداشتی توسط بسيج و سپاه انجام می‌گیرد.

 

 

وي، با اشاره به تلاش‌های بسیج در امر محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: همواره بسیج در امر محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به قشر محروم پیشتاز بوده است.

 

وی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه، بسیج جامعه پزشکی و اعضای کاروان اعزامی به مناطق روستایی دیشموک، خاطرنشان کرد: همانگونه که بسیج در هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بود در بهداشت و درمان نیز پیشتاز است.

 

دادی‌نژاد با بیان اینکه بسیج و سپاه همواره پیشتاز محرومیت‌زدایی در جامعه است، خاطرنشان: در سال‌های اخیر به ویژه در زمان حضور تیم کاروان نورآوران سلامت در دیشموک و حتی در امر خدمات بهداشتی و درمانی جامعه بسیج پزشکی، کارهای بسیار خوبی در این منطقه صورت گرفت که زحمات و کمک‌های بسیج ناحیه کهگیلویه در این خصوص ستودنی است.

 

وی متذکر شد: در تابستان امسال بيش از  7 تیم بسيجي در قالب گروه‌هاي جهادي، فرهنگي و پزشکی در ديشموك خدمات رسانی كردند.

 

بخشدار ديشموك با اشاره به تلاش‌هاي بسيج در امر محروميت‌زدايي، تصريح كرد: همواره بسيج در امر محروميت‌زدايي و خدمات رساني به قشر محروم پيشتاز بوده است.

 

وی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان كهگيلويه، بسیج جامعه پزشکی و اعضای کاروان اعزامی به مناطق روستايي ديشموك، خاطرنشان كرد: همانگونه که بسیج در هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بود در بهداشت و درمان نیز پیشتاز است.

 

دادي‌نژاد با بيان اينكه بسيج و سپاه همواره پيشتاز محروميت‌زدايي در جامعه است، خاطرنشان: در سال‌هاي اخير به ويژه در زمان حضور تيم كاروان نورآوران سلامت در ديشموك و همچنين خدمات بهداشتي و درماني جامعه بسيج پزشكي، كارهاي بسيار خوبي در اين منطقه صورت گرفت كه زحمات و كمك‌هاي بسيج ناحيه كهگيلويه در اين خصوص ستودني است.

انتهاي پيام :و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک