آخرین اخبار

11. فروردين 1394 - 22:28   |   کد مطلب: 1015
رئيس شوراي اداري ديشموك گفت: 12 فروردين 58 نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي ايران بوده است.
12 فروردين نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي رقم خورد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صالح دادي‌نژاد شامگاه 11 فروردين در گفت‌گو با خبرنگار اين پايگاه گفت: در 12 فروردين 58 ثمره مبارزات ضد سلطنتي و طاغوتي و شعار استقلال، آزادي جمهوري اسلامي ملت ايران به بار نشست و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران استقرار يافت و اين روز نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي رقم خود.

 

وي با بيان اينكه 12 فروردين 58 يكي از روزهاي تاريخي و مهم ايران است اظهار كرد: 12 فروردين مردم با راي اكثريت قاطع خود، نظام سياسي كشور را با قاطعيت تغيير دادند.

 

 

دادي‌نژاد تصريح كرد: در اين روز ملت ايران با راي98/2درصدي خود ساختار سياسي، اجتماعي ايران را تغيير دادند و جمهوري اسلامي مستقر شد كه به همين سبب اين روز مبارك از آن پس جمهوري اسلامي نام گرفت.

 

اين مسئول خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي شكل نويني از نظامهاي حكومتي است كه تلاش مي‌كند با الهام گرفتن از قوانين و تعاليم نجات بخش اسلام الگوي زندگي جديدي در عرصه اجتماعي و سياسي بشر امروزي ارائه دهد تا بر اساس آن نيازهاي مادي و معنوي انسان توئمان فراهم شود.

 

رئيس شوراي اداري ديشموك افزود: از نظام جمهوري به (حكومت مردم بر مردم) تعبير مي‌شود و جمهوريت در نظام حكومتي نشان دهنده مردم در تشكيل و استمرار آن است به طوري كه مردم با حضور در صحنه‌هاي مختلف علاوه بر مشاركت در تعيين سرنوشت خويش خواسته‌هاي خود را از حكومت مطالبه مي‌كنند.

 

وي متذكر شد: اصل جمهوريت و اسلاميت اصل جدا ناپذير در نظام حكومتي ايران است كه براي تثبيت، استمرار و تداوم آن شهيدان زيادي تقديم شد.     

 

وي با بيان اين‌كه استقلال بعد ديگري از نظام جمهوري اسلامي ايران است، عنوان كرد: با استقرار جمهوري اسلامي ملت ايران از وابستگي به شرق و غرب رهايي يافت و در عرصه بين‌الملل با حفظ اصول به دفاع از حقوق خويش پرداخت.

 

دادي‌نژاد اذعان كرد: وظيفه ما مسئولان حفظ و نگهداري اين انقلاب است تا اين‌كه بتوانيم اين پرچم را با پايداري كامل به صاحب اصلي آن حضرت امام زمان(عج) تحويل دهيم.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک