آخرین اخبار

1. خرداد 1394 - 15:27   |   کد مطلب: 1542
امام جمعه موقت دهدشت گفت: تحریم ها هیچ تاثیری بر مسیر پیشرفت و قدرت ملت ایران ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه دهدشت با اشاره به سالروز تحریم اقتصادی ایران در سال 59 گفت: تحریم های ظالمانه کشور های استعمار هیچ تاثیری بر مسیر پیشرفت و قدرت ملت ایران ندارد.

 

تقوی  یا اشاره بیانات مقام معظم رهبری «اگر دشمن شیطنت کند پاسخ محکمی خواهیم داد» گفت: تحریم های ضد کشور ایران مثل یک طبل تو خالی است و کشور ایران بدون توجه به این تحریم ها مسیر عزت،پیشرفت و سربلندی خود را ادامه خواهد داد.

 

وی در ادامه ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل، اظهار کرد: سیره سیاسی این بزرگواران توحید محوری و هدایت و بیداری سیاسی بود.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت فتح خرمشهر را از امدادهای غیبی الهی و همت و وحدت نیروهای سپاه، ارتش، بسیجیان و نیروهای مردمی برشمرد و گفت: ملت ایران به شکرانه این معجزه بزرگ همه ساله سوم خرداد را گرامی می دارند.

 

وی با اشاره به 7 خرداد سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به دلیل اجرای قانون اساسی و اینکه نمایندگان مردم  در این مجلس حضور دارند جایگاه بسیار ارزشمندی در قانون اساسی کشور ایران دارد.

 

تفوی افزود: امید است که این مجلس بتواند به نیازها و مشکلات مردم رسیدگی کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک