آخرین اخبار

10. فروردين 1394 - 13:05   |   کد مطلب: 994
مسئول سازمان تبيغات اسلامي ديشموك با بيان اينكه حمله به يمن يك بهانه است، افزود: ملت و دولت با همدلي، مشكلات كشور از جمله اقتصاد را حل كنند.
حمله به يمن يك بهانه است/ ملت و دولت با همدلي مشكلات كشور از جمله اقتصاد را حل كنند

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد غلام‌حسن درسته مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه با بيان اينكه حمله به يمن يك بهانه است، افزود: ملت و دولت با همدلي، مشكلات كشور از جمله اقتصاد را حل كنند.

 

 وي با اشاره به نامگذاري سال مبني بر ملت، دولت همدلي و همزباني تصريح كرد: اين شعارها بايد در عرصه عمل نمود پيدا كنند و ملت، دولت با همدلي و همزباني همديگر، راه را براي رفع تمامي مشكلات از جمله اقتصاد هموار سازند.

 

وي افزود: حمله به يمن يك بهانه است همانطور كه دشمنان اسلام قصد فروپاشي سوره و نابود كردن مسلمانان عراق را داشتند براي جنگ با اسلام به يمن نيز حمله كردند.

 

مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك بيان كرد: اين حمله با هماهنگي، مديريت، پتشيباني و چراغ سبز آمريكا صورت گرفت و مسلمانان بايد در برابر مستكبرين از متحد باشند، زيرا زيرا همدلي، همزباني و اتحاد مسلمانان، نابودي استكبار را در پي خواهد داشت.

 

 وي در اين رابطه تصريح كرد: تجاوز به يمن از سوي عربستان، قلب ملتهاي مسلمان را جريحه دار كرده و اين حادثه حقيقيتا يك كار برخلاف حقوق بشر، دخالت آشكار در امور داخلي يمن است.

 

درسته گفت: در اين حمله چندين كشور براي تحقق اهداف كورو پليد استكبار متحد شدند كه توانمندي آنها در مقايسه با قدرت كشور يمن برابري نمي‌كند.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک