آخرین اخبار

1. فروردين 1394 - 16:37   |   کد مطلب: 921
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شعار "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" رهبر معظم انقلاب در سال 94 اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با تمام توان شعار رهبر انقلاب را مبنا و سرلوحه فعالیت ها و اقدامات خود قرار خواهد داد.
شعار سال رهبری مبنا و سرلوحه کار سپاه قرار می گیرد / همدلی و همزبانی عملی مدنظر رهبری است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب در خضو ص نامگذاری شعار سال 94 فرمودند جدای از اینکه به عنوان شعار سال مطرح است در شرایط کنونی موجب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسوولان می شود.

 

وی به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی ملت ایران همواره دشمنان را از رسیدن به اهداف و توطئه های پلیدشان ناکام گذاشته است.

 

بوعلی اظهار کرد: تمام کسانی که دوستدار نظام و انقلاب هستند باید درراستای تحقق اهداف شعار سال رهبر معظم انقلاب حرکت کنند تا منجر به وحدت رویه شود.

 

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران با تمام وجود و با جان دل سخنان رهبری را مبنا و سرلوحه کار خود قرار می دهد تا منجر به تحقق فرمایشات معظم له شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره بیان اینکه همه کسانی که ولایت ، نظام و رهبری را قبوال دارند باید شعار رهبری را در عمل سرلوحه کار خود قرار دهند،گفت: اخلاق عملی و همدلی عملی در انتخاب شعار سال 94 مدنظر رهبری است آحاد ملت ایران و برای ایجاد همدلی و وحدت بیشتر باید تلاش کنند.

انتهای پیام//200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک