آخرین اخبار

7. فروردين 1394 - 19:04   |   کد مطلب: 974
امام جمعه موقت دهدشت گفت: ثمره همدلی و همزبانی، وحدت بین ملت و دولت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروزدر خطبه های  نماز جمعه دهدشت  با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ثمره همدلی و همزبانی, وحدت بین ملت و دولت است.

 

امام جمعه موقت دهدشت تصریح کرد: تقوای الهی را مراعات کنید که جایگاه انسان‌های با تقوا بهشت است و انسان‌های با تقوا کسانی هستند که در دل شب استغفار می‌کنند.

 

 

امام جمعه موقت دهدشت گفت: یکی از ویژگی‌های افراد متقی پاکدامنی و راستگویی است.

 

وی بیان کرد: صله ارحام از دیگر ویژگی‌های انسان متقی است چرا که پروردگار در کتاب بزرگ آفرینش قرآن مجید همواره بر دیدار اقوام و آشنایان و سرکشی از بزرگان فامیل تأکید دارد.

 

تقوی عنوان کرد: کسانی که خود را مسلمان می‌دانند اما به دستور استکبار به یمن حمله می‌کنند باید به فرموده قران که می‌فرماید به ریسمان الهی چنگ زنید و از تفرقه خودداری کنید عمل کنند.

 

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه دشمن بعضی از کشورهای اسلامی را گول زده است اختلاف‌افکنی بین امت اسلام را تلاش دشمن برای ایجاددتفرقه بین مسلمانان و امنیت اسرائیل دانست و گفت: استکبار می‌خواهد مسلمانان ضعیف شوند.

 

وی بااشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری،ابراز کرد: درایت مقام معظم رهبری در انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» ستودنی است چرا که مهم‌ترین عامل دوستی و مودت در بین مردم حفظ اتحاد است.

 

تقوی بابیان اینکه مردم در عید نوروز به دامان طبیعت سفر می‌کنند خواستار حفاظت و صیانت از منابع طبیعی شد و گفت: ما باید از این منابع برای نسل‌های آینده خود نگهداری و مراقبت کنیم و از نعمت‌های خدادادی به بهترین نحو استفاده کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک