آخرین اخبار

1. فروردين 1394 - 20:26   |   کد مطلب: 926
فرماندار شهرستان كهگيلويه گفت: اتحاد، همدلي وهمزباني ملت و دولت پشتوانه‌اي محكم براي موفقيت كشور ما خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سيد كرامت‌الله كريمي عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه  ضمن تبريك سال نو و تسليت به‌مناسبت ايام فاطميه(س)، در خصوص نامگذاري شعار سال از سوي مقام معظم رهبري، اظهاركرد: اتحاد، همدلي وهمزباني ملت و دولت پشتوانه‌اي محكم براي موفقيت كشور ما خواهد بود.

 

وي افزود: اتحاد، همدلي وهمزباني ملت و دولت در موفقيت كشور ما تاثيربسزايي دارد و نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) به نام "دولت و ملت، همدلي وهمزباني"  اهميت اين امر را نشان مي‌دهد.

 

 

وي تصريح كرد: سه نكته مهم در سال 94 پيش رو داريم كه نام‌گذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) با نام "دولت و ملت، همدلي وهمزباني"  اهميت اين حساسيت را به‌‍‌خوبي نشان مي‌دهد.

 

 

وي بيان كرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله)بر اساس شعار امسال به نام "دولت و ملت، همدلي وهمزباني" و تاكيد ايشان بر اين امر، با توجه به اينكه در سال 94 در برهه‌اي حساس از جهات مختلف سياسي، فرهنگي و اقتصادي در كشور ما شرايط مهمي را خواهد داشت، اتحاد بين مردم ودولت تاثير زيادي را خواهدداشت.

 

 

وي در ادامه گفت: مورد اول، مذاكرات هسته‌اي كشور ما هست وچون نتيجه اين موضوع ومذاكرات براي كشور ما و خود رهبري (مدظله) بسيار با اهميت مي‌باشد و چون تاكيد زيادي بر اين بحث از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) وجود دارد،  لذا تا الان از سوي رهبري مورد پشتيباني قرار داده شدند و از اين به‌بعد هم با توجه به نامگذاري اين سال، براي به نتيجه رسيدن مثبت، نيازمند اتحاد و پشتيباني دولت وملت هستيم.

 

وي اضافه كرد: نكته دوم بحث به‌وجودآمدن گروه‌هاي تكفيري در سطح دنيا واينكه بر عليه اسلام به‌پا خواسته و اسلام را هدف قرار داده  و دارنداسلام خشونت‌آميز را ترويج مي‌دهندوجهت نابودي اسلام، دست به‌هر اقدام پليدي مي‌زنند و به‌تعبيري براي مقابله با اسلام راستين كشور ما برنامه دارند، باز هم همدلي دولت و ملت در نابودي اين گروه‌ها حائز اهميت است.

 

وي همچنيين اشاره به سومين نكته حساس امسال و بحث انتخابات كرد و گفت: ضمن وجود تمام گرايشات فكري، سياسي و يا هرگروهي باز هم به اتحاد ملت، دولت، همدلي و همزباني نياز اساسي است.

 

 

كريمي خاطرنشان كرد: به فرموده مقام معظم رهبري رهبري(مدظله) كشور ما در مقطع حساس قرار دارد و ايشان مي‌فرمايند) چون يكي از مهمترين و بنيادي ترين مسير كنار هم بودن دولت وملت و نامگذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري اهميت وي‍ژه وحساس اين سال را نشان مي‌دهد كه انشاءالله بااتحاد، همدلي و همزباني دولت وملت بتوانيم با دشمنان اسلام مقابله و اين كشور را به موفقيت‌هايي كه نياز هست برسانيم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک