آخرین اخبار

25. بهمن 1393 - 14:07   |   کد مطلب: 409
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه شعار حقوق بشر در آمریکا و کشورهای هم پیمانش شعاری پوچ و بی مفهوم است،گفت:حادثه به شهادت رساندن سه جوان مسلمان به دست مزدوران آمریکایی (چپل هیل)نوعی بی حرمتی به ادیان الهی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح زاگرس با محکوم کردن حادثه (چپل هیل) آمریکا و به شهادت رساندن سه جوان مسلمان به دست مزدوران آمریکایی ،افزود: این حرکت نوعی بی حرمتی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر از سوی دولتمردان غاصب غربی و از جمله آمریکا است.

 

به شهادت رساندن مسلمان در آمریکا بر اساس عقاید دینی است

وی با بیان این به شهادت رساندن دو دختر فلسطینی و یک پسر سوری در آمریکا بر اساس عقاید این قربانیان بوده نه بر اساس دلایل بی ارزشی که امروز مسئولان آمریکایی به آن دامن می زنند، بیان کرد:مسلمان باید از این حرکت های مذبوهانه غرب و در رأس آن استکبار جهانی عبرت بگیرند.

 

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: دشمن امروز در اقصی نقاط جهان با به راه انداختن تبلیغات دروغین علیه اسلام سعی بر نابودی این دین بزرگ را دارد و در عین ناباوری کشتن سه جوانان بی گناه در کشور آمریکا را نوعی کدورت می داند.

 

شعار حقوق بشر در آمریکا شعاری پوچ و بی مفهوم است

حسینی صدر شعار حقوق بشر در آمریکا و کشورهای هم پیمانش را شعاری پوچ و بی مفهوم دانست واظهار کرد: دنیای غرب با شعار دادن های توخالی حقوق بشر، این موضوع مهم جهانی را زیر پا می گذارد و نگاهی به کشتار بی رحمانه مردان ،زنان و کودکان مظلوم مسلمان نمی کند.

 

وی با بیان اینکه  تروریست از دامن غرب و بویژه آمریکا و اسرائیل پرورش می یابد، گفت: غرب و کشورهای حامی آن امروز با به راه انداختن تبلیغات گوناکون علیه اسلام و مسلمین، کشورهای مسلمانان را به تروریستی بودن محکوم می کنند که این موضوع خودش جای بسی تأمل دارد.

 

غرب تروریست پرور است

امام جمعه موقت یاسوج با تأکید بر اینکه دنیای غرب نه تنها علیه تروریست نیست بلکه خودش ترویست به دنیا صادر می کند،گفت: امروز پشتبانی غرب و در صدر ان آمریکا از گروههای تروربیستی در منطقه خود نوعی اعمال ضد حقوق بشری است که همه جهانیان آن را می بینند و خودشان آن را انگار می کنند.

 

حسینی صدر، دین مبین اسلام را یکی از ادیان بزرگ الهی  در جهان دانست و افزود:دنیای غرب به دلیل اینکه  دین مقدس اسلام در جهان جایگاهی والایی دارد دست به حمله های از پیش طراحی شده و تروریستی به نام مسلمانان و برای مخدوش کردن این دین بزرگ در جهان می زند.

 

وی با بیان اینکه غرب باید بداند با ترور مسلمانان و به شهادت رسان انسانهای معتقد به دین اسلام جز خفت و خواری چیزی عایدش نخواهد شد، گفت:دشمن باید بداند که شهادت مایه افتخاربرای مسلمان است و بدانند که اگر آحاد مسلمانان یک به یک از زمین بردارد دست از دین و اعتقاد خود بر نخواهند داشت.

 

وحدت رمز پیروزی جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است

حسینی صدر، وحدت را رمز پیروزی جهان اسلام علیه توطئه ورزی های دشمنان در برهه کنونی دانست و افزود:کشور های مسلمان منطقه بدانند که جز وحدت وظیفه ای دیگر ندارند و امروز وحدت است که می تواند جامعه مسلمان جهان را در برابر توطئه های دشمنان پیروز کند.

 

حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال لرزه بر اندام دشمن انداخت

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به حضور با صلابت و غرور آفرین مردم ایران اسلامی در حماسه 22بهمن امسال اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و باشکوه مردم ایران اسلامی در گرامیداشت روز انقلاب لرزه بر اندام استکبار انداخت.

 

وی حضور مردم ایران اسلامی در این حماسه باشکوه را  مایه امید،عزت و افتخار ایران اسلامی و تمامی مردم آزاده جهان دانست و خاطر نشان کرد:دشمنان ایران اسلامی اگر عاقل باشند و این صحنه حضور را دیده باشند باید این حرکت را درس عبرتی برای خود بدانند.

 

غرب در مذاکرات هسته ای  ایران به دنبال زیاده خواهی است

حسینی صدر در ادامه به مذاکره هسته ای و سنگ اندازی های طرف مقابل در به ثمر رسیدن این مذاکرات اشاره کرد و گفت:امروز اسلام و مراجع تقلید وجود سلاح کشتار جمعی و هسته ای را حرام می داند و به داشتن انرژی صلح آمیز تأکید می کنند ولی می بینیم دشمن با سنگ اندازی در این توافقات به دنبال باج خواهی خودش است.

 

 

انتهای پیام/ر/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک