آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1394 - 21:14   |   کد مطلب: 1507
واکنش امام جمعه چرام به میتینگ انتخاباتی اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد:
با برپایی این متینیگ های سیاسی هیچ مرده سیاسی زنده نخواهد شد / بیانیه اصلاح طلبان نمونه بارز افراطی گری است
امام جمعه چرام گفت: افراطیون بدانند که با برپایی این متینیگ های سیاسی هیچ مرده سیاسی زنده نخواهد شد و برخی از مسئولان درجه دو به جای اینکه به این تندروها وعده بی خود بدهند به فکر انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی باپایگاه خبری تحلیلی چرام با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: کوتاهی در رفع مشکلات معیشتی مردم پذیرفته نیست و دولتمردان با آگاهی از مشکلات و موانع پیش رو مسئولیت اداره کشور را در اختیارگرفتند.

 

امام جمعه چرام با بیان اینکه تاکنون 2 سال از انتخابات ریاست جمهوری گذشته است، گفت: عنوان کردن آمارها و بیان مشکلات تا چندماه اول انتخابات خریدار داشت و اکنون دیگر حرف عمل است بنابراین مسئولان به جای گلایه و شکوه از دولت های قبل به جای رفع مشکلات مردم باشند.

 

وی افزود: اگر با گذشت 2 سال از زمان مذاکرات دولت همچنان رفع مشکلات اقتصادی کشور را در مذاکره با غربی ها و رفع تحریم ها می داند سخت در اشتباه است و در صورت رفع تحریم ها نیز بیش از 0 درصد مشکلات باقی خواهد ماند زیرا بخش اعظم مشکلات ما به سوءمدیریت داخل برمی گردد.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به میتینگ سیاسی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد از مطرح کردن رفع حصر و درخواست های غیرقانونی گفت: حصر سران فتنه کاملا قانونی و کمترین مجازات بوده و این افراطیون به دنبال رفع حصر نیستند بلکه می خواهند از مرده سران فتنه نیز سود برده و مدتی نفس بکشند.

 

طزری با بیان اینکه عده ای تندرو از فضای باز سیاسی بوجود آمده سوءاستفاده کرده و در مرکز استان جلسه می گیرند، خاطرنشان کرد: گروهی غرب زده درباره خط قرمزهای نظام جلسه می گیرند و از عدم آزادی سخن به میان می آورند و نمی دانند که اگر کرامت جمهوری اسلامی نبود الان جرات نفس کشدن هم نداشتند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چرام تصریح کرد: افراطیون بدانند که با برپایی این متینیگ های سیاسی هیچ مرده سیاسی زنده نخواهد شد و برخی از مسئولان درجه دو به جای اینکه به این تندروها وعده بی خود بدهند به فکر انجام وظیفه و رفع مشکلات مردم باشند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک