آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 9:19   |   کد مطلب: 2890
واکنش مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت
دعوت از فردی که اسرائیل را به رسمیت می شناسد با چه هدفی دنبال می شود
مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج گفت: دعوت از فردی که پایبندی به آرمانهای امام راحل ندارد و اسرائیل را به رسمیت می شناسد با چه هدفی دنبال می شود
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در واکنش به متینگ سیاسی نیم طیف اصلاح طلبان در شهرستان کهگیلویه حجت الاسلام کمال فتاح زاده اظهار داشت: کسی که از اسرائیل کودک کش و حامی گروه های تروریستی و تکفیری خون آشام که امروزه در بلاد مختلف اسلامی به واسطه این رژیم غاصب دست به کشت و کشتار می زنند حمایت می کند؛ محصول فکری این انسان چه خواهد بود؟ فاعتبرو یا اولی الابصار!….. 

 

مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج با اشاره به اینکه برای همه احزاب سیاسی احترام قائل بوده و هست، بیان کرد: دعوت از فردی که پایبندی به آرمانهای امام راحل ندارد و اسرائیل را به رسمیت می شناسد با چه هدفی دنبال می شود.

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه این نوع حرکات سبب به حاشیه کشاندن محیط سالم دانشگاه به یک محیط غبار آلود و ناسالم می شود، گفت: برگزاری این متینگ در ایام نزدیک به انتخابات تنها جهت بهره برداری های حزبی و جناحی و به نفع نیم طیف خاص در شهرستان انجام میشود.

 

وی با اشاره به اینکه کدام قانون استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی را برای استفاده های انتخاباتی یک نیم طیف خاص را مجاز دانسته، افزود: ایجاد دو دستگی در جامعه از طرف افرادی که دارای فکر بیماری هستند و به موجب همین نشست های ناسالم و استفاده از ظرفیت بزرگ دانشگاه قصد ایجاد شکاف در جامعه خصوصا قشر دانشجوی دغدغه مند و پرشور و شعور ما را دارند.

 

فتاح زاده حفظ نظم و آرامش را برای یک جامعه ضروری برشمرد و گفت: از مسئولان پرتلاش خصوصا شورای محترم تامین شهرستان کهگیلویه و در راس آن امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان و همه نهادهای امنیتی، انقلابی و انتظامی خواهشمندیم که از برگزاری این متینگ سیاسی جلوگیری شود.

تصاویر تکمیلی: 
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک