آخرین اخبار

3. شهريور 1394 - 12:31   |   کد مطلب: 3084
امام جمعه چرام گفت: هم اکنون در آستانه انتخابات مجلس کسانی که در فتنه 88 نقش پیاده نظام اسرائیل غاصب را بازی کردند و عده ای که در مقابل فتنه سکوت کردند چون شورای نگهبان را مانع حضور خود در انتخابات می بینند به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام جعفر طزری با اشاره به هجمه های وارد شده به شورای نگهبان در روزهای اخیر به وسیله دشمنان داخلی و خارجی، اظهار داشت: شورای نگهبان یکی از نهادهای مقدسی است که به تدبیر امام(ره) برای اسلامی کردن قوانین و نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی وضع شد و ما در مراحل مختلف از برکات آن برخوردار شدیم.

 

امام جمعه چرام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند " دشمن به دنبال رخنه و نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور است" ، افزود: اگر شورای نگهبان نبود انقلاب اسلامی تاکنون با مشکلات  بسیار زیادی روبرو می شد که به برکت وجود این نهاد انقلابی مشکلات رفع شده است.

 

شورای نگهبان مانع نفوذ بیگانگان از طریق سیاسی در بدنه نظام است

 

وی خاطرنشان کرد: امروز شورای نگهبان مانع نفوذ بیگانگان از طریق سیاسی در بدنه نظام است و این کار را با نظارت خود بر انتخابات انجام می دهد و دشمنان با آگاهی از این مطلب در آستانه هر انتخابات به شورای نگهبان حمله ور می شوند و متاسفانه عده ای در داخل با گفتار نسنجیده خود به آنان کمک می کنند.

 

طزری تصریح کرد: هم اکنون در آستانه انتخابات مجلس هستیم کسانی که در فتنه 88 نقش پیاده نظام اسرائیل غاصب را بازی کردند و عده ای که در مقابل فتنه سکوت کردند چون شورای نگهبان را مانع حضور خود در انتخابات می بینند به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند.

 

این مسئول اضافه کرد: این عده بدانند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما با حمایت از شورای نگهبان اجازه نفوذ این افراد به بدنه نظام را نخواهیم داد و شورای نگهبان نیز مانع حضور این افراد در خانه ملت خواهد شد.

 

امام جمعه چرام در پایان با بیان اینکه همه گروه هایی که دل در گرو نظام دارند می توانند در انتخابات مجلس شرکت کنند و حق آنان است، ابراز کرد: کسانی که دل در گرو غرب دارند و آرزوی آنها مذاکره با آمریکا و پذیرفتن سلطه مجدد آن بر کشور است، هرگز حق شرکت در انتخابات را ندارند.

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

 

انتهای پیام/چ/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک