آخرین اخبار

11. تير 1395 - 15:51   |   کد مطلب: 5480
نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم:
سیاست تحمیل سازش را نمی‌پذیریم
نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم سیاست سازش بر ما تحمیل شود بیان کرد:اگر سیاست سازش را پذیرفتیم آیندگان ما را لعن خواهند کرد؛ همان طور که ما مسببان قراردادهای ننگین گذشته را لعن و نفرین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام معین‌الدین دهقان ظهر امروز در مراسم بزرگ روز جهانی قدس در مصلای دهدشت با اشاره به فرامین امام خمینی درباره این روز اظهار داشت:روز قدس،روز مبارزه با ظلم،مقابله مستضعفان جهان با ظالمان است و حضور در راهپیمایی این روز مبنای روایی،قرآنی و نهج البلاغه دارد.

 

نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم تصریح کرد:کسانی که در این هوای گرم با زبان روزه همبستگی خود را از مظلومان اعلام و خشم و انزجار از رژیم غاصب فریاد زدند به قرآن،وصیت مولای متقیان و فرمان پیامبر اسلام عمل کردند.

 

وی با بیان اینکه فرمان امام خمینی برگرفته از همین آیات و روایات است افزود:روز قدس مصداق آیه شریفه‌ای است که می‌فرماید صدای خود را بالا نبرید مگر در مواقعی که از مظلوم دفاع کنید.

 

وی با اشاره به جنایات آمریکا در تاریخ ایران با بیان اینکه آمریکا پشت هر کودتا،جنگ هشت ساله و ترور شخصیت‌های نظام بوده است تصریح کرد:استکبار در برابر کودک کشی اسراییل و خباثت‌های رژیم غاصب واکنشی نشان نمی‌دهد چون منافع خود را در حمایت از جنایتکار می‌بیند.

پایگاه خبری کهگیلویه

دهقان جریان برجام و توطیه‌های استکبار را یادآوز شد و با بیان اینکه در برجام ظلم آشکار به ایران وارد کردند گفت: قرآن درباره خبیث بودن استکبار آیاتی دارد و ما را روشن ساخته است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید مواظب شیطنت‌ها و عهدشکنی این‌ها باشیم،افزود:ملت ایران،مراجع،جوانان،علما و دولت ایران اسلامی اخطار می‌دهند اگر آمریکا به تعهدات برجام عمل نکند از طرف ملت ایران سیلی خواهد خورد.

 

دهقان با استناد به آیه‌ای از قرآن مبنی بر نافرمانی کفار و اینکه تحت هیچ شرایطی از پیامبر راضی نمی‌شوند بیان کرد:در برجام نیز با تعطیلی تأسیسات هسته‌ای،آب سنگین اراک،راکتورها و سانتریفیوژها کوتاه نخواهند آمد .

پایگاه خبری کهگیلویه

وی مکتب نظام اسلامی را بر سه اصل امنیت،اقتصاد و سیاست خواند و با بیان اینکه در بعد امنیت به برکت رهبری،بسیجیان و مردم در جهان مشکلی نداریم افزود:در بعد سیاست مبتنی بر سیاست علی بن ابی طالب عمل می‌کنیم.

 

این مسؤول ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای را مدیون دانشمندان و شهدای هسته‌ای دانست و گفت:12سال پیش با بهانه مذاکرات هسته‌ای نیروهای جزیی از وزارت خارجه آن‌ها سفری به تهران داشته و بدون نتیجه برگشتند اما وقتی غنی سازی ما به 20درصد رسید مسؤولان ارشد خود را پای میز مذاکره فرستادند.

 

دهقان با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم سیاست سازش بر ما تحمیل شود بیان کرد:اگر سیاست سازش را پذیرفتیم آیندگان ما را لعن خواهند کرد؛ همان طور که ما مسببان قراردادهای ننگین گذشته را لعن و نفرین می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز در رأس نظام مقدس اسلامی رهبری آگاه،هوشیار،سیاستمدار و استکبارستیز و شاگردی از مکتب امام به عنوان ولایت فقیه هستند افزود:اگر تاریخ را ورق بزنیم حتی یک امضای ننگین از یک روحانی،مجتهد فقیه و اسلام شناس پای اوراق ننگین نخواهید دید.

 

دهقان تصریح کرد:اگر برای ملت شریف ایران،انقلاب و ملت خوابی دیده‌اند به قاطعیت عرض خواهم کرد یقیناً این خواب تعبیر نخواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک