آخرین اخبار

10. فروردين 1394 - 13:15   |   کد مطلب: 995
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد:
اخراج القاعده از یمن توسط انصار الله سبب ترس عربستان شده است/یمن گورستان متجاوزان می شود
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین دلیل حمله عربستان به یمن شکست سیاست های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دیگر کشورهای هم پیمان آنها در منطقه است.
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد:

به گزارش پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه این کشور ها همه ی تلاش خود را به کار برده و با هزینه های هنگفتی که انجام دادند نتوانستند محور مقاومت را باشکست مواجه کنند و با صرف میلیارد ها دلار برای شکست حزب الله در لبنان و سقوط دولت بشار اسد در سوریه و تضعیف دولت شیعی عراق، نتیجه دلخواهی بدست نیاوردند و با انقلاب مردمی یمن شاهد شکست دیگری بودند.

 

وی عنوان کرد: اراده سیاسی مردم یمن سبب شکست حکومت منصور هادی شد و این شکست برای آمریکا و رژیم آل سعود بسیار خفت بار بود؛ لذا به دستور آمریکا و اسرائیل و با مشارکت چند رژیم وابسته به استکبار به مردم مظلوم و بی دفاع یمن حمله کردند.

 

یمن گورستان متجاوزان می شود

 

خرم روز اظهار داشت: با توجه به موقعیت بسیار حساس یمن از نظر اشراف بر تنگه باب المندب و بخش جنوبی یمن و نفوذ انقلابیون و انصارالله به عربستان و اخراج القاعده از یمن توسط انصارالله و نزدیکی انصارالله به حزب الله، عربستان و آل سعود وابسته به آمریکا احساس نا امنی کردند و در پی آن با حمایت و چراغ سبز آمریکا و اسرائیل به یمن حمله کردند.

 

وی بیان داشت: قطعاً با شناختی که از مردم انقلابی یمن و روحیه شهادت طلبی، مقاومت و پایداری  که در انصارالله وجود دارد، زیر باز ظلم و ستم آل سعود نخواهند رفت وعربستان شکست تلخی را متحمل و از حمله به یمن پشیمان خواهد شد و یمن گورستان هر متجاوزی می گردد.

 

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک