آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 23:57   |   کد مطلب: 7581
حسن امیریان افزود: با توجه به پیش بینی های مرکز هواشناسی در کهگیلویه، برای دیشموک وضعیت بحرانی و خطر اعلام شد و اگر این پیش بینی درست از آب دراید، احتمال واردشدن بیشترین خسارات به بخش دیشموک زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگاران از اعلام وضعیت اضطراری برای  دیشموک در 48ساعت آینده به دلیل احتمال بارش باران خبر داد و گفت: مردم برای مقابله با بحران، به میدان بیایند.

 

حسن امیریان افزود: با توجه به پیش بینی های مرکز هواشناسی در کهگیلویه، برای دیشموک وضعیت بحرانی و خطر اعلام شد و اگر این پیش بینی درست از آب دراید، احتمال واردشدن بیشترین خسارات به بخش دیشموک زیاد است.

 

وی با بیان اینکه، دلیل این امر ضعف در زیرساختهای بخش دیشموک می باشد، گفت: در بحث زیرساختها، دیشموک نسبت به دیگر مناطق شهرستان بسیار ضعیف‌تر است.

 

امیریان اذعان کرد: به همین جهت احتمال وقوع خطر و خسارت به حوزه های آب، راه، برق و مخابرات در دیشموک فراوان بوده  که در این راستا از کلیه مدیران، ادارات، دستگاهها، به ویژه شهرداری شهر، دهیاران، و از نیروی های انتظامی و نظامی و حتی بسیجیان همیشه در صحنه بخش خواهشمند است برای مقابله با خطرهای احتمالی، آمادگی لازم را داشته باشند.

 

وی، روستاهای تنگ تی، دشتک، پاتاوه، دلی، سرگچ، شرنگ رنگ و حوزه های روستایی اجم و رودریش را در معرض خطر جدی عنوان و بیان کرد: برای این مناطق نگران بوده و از دهیاران و مردم ساکن در این مناطق می خواهم آستین همت بالا زده و برای جلوگیری از وقوع تلفات، همکاری کرده و آمادگی کامل را داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: در جلسه بحران شهرستان، مدیریت بحران کهگیلویه با صدور دستوری، نهاد و دستگاههای مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر و امورعشایری و سایر ادارات مرتبط را ملزم به آمادگی کرده تا درصورت بروز اتفاقات، به کمک مردم بیایند.

 

بخشدار دیشموک از آموزش و پرورش خواست تا بر مدارسی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، نظارت جدی و بیشتری داشته باشد.

 

امیریان همچنین از دامداران و عشار خواست تا از رفتن به مناطق پرخطر خودداری کرده و مراقب خود باشند.

 

براساس پیش بینی های صورت گرفته و خبرهای دریافتی این رسانه خبری، احتمال بارش 200میلیمتری باران در دیشموک وجود دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک