آخرین اخبار

9. تير 1394 - 16:50   |   کد مطلب: 2194
جايگاه دفن زباله ديشموك در وضعيت بحراني قرار دارد و سلامتي و بهداشت مردم اين منطقه در خطر جدي است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، جايگاه دفن زباله ديشموك در وضعيت بحراني قرار دارد و سلامتي و بهداشت مردم اين منطقه در خطر جدي است.

 

جايگاه دفن زباله شهر ديشموك به دليل نداشتن حصار، حيوانات به آن هجوم آورده‌اند كه اين امر احتمال بروز بيماري‌هاي خطرناك در آينده نزديك را فراهم مي‌كند.

 

جايگاهي كه درست در پيشاني، كنار جاده ورودي شهر ديشموك و در نزديكي چند روستا است كه چندي پيش  خبرنگار همين پايگاه خبري گزارشي تهيه، موضوع را پيگيري كرد و شهردار ديشموك قول داد با همكاري مردم، مسئولان ديشموك و شهرستان كهگيلويه تا شهريورماه 94 جايگاه مناسب شناسايي شود.

 

زباله‌های شهر ديشموك به شیوه کاملاً سنتی جمع آوری، حمل و در منطقه جنگلی درست در كنار جاده و پايين دست زمين‌هاي كشاورزي بدون حتي حصاري، دفع می‌شود که چنین وضعیتی نارضایتی شهروندان و روستاییان حاشيه اين جايگاه را به همراه دارد.

 

اين كه فعلاً جايگاه موجود مناسب نيست و يا مسئولان در تلاش هستند جايگاه جديدي را شناسايي كنند به جاي خود ولي چرا همين جايگاه موجود را با كمي فنس دور آن را حصار نمي‌كشند كه حيوانات در محل جمع شوند و چنين وضع نگران كننده‌اي را به وجود بياورند؟!

 

"پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه" از مسئولان بخش ديشموك و شهرستان كهگيلويه خواستار پيگيري  موضوع و حل اين معضل بزرگ را دارد.

 

در زير تصاويري را مشاهده مي‌كنيد كه حيوانات گاو و الاغ به تعداد زياد در اين مكان مشغول هستند كه خود وضع اسفبار جايگاه موجود را نشان مي‌دهد.

 

انتهاي پيام:و/آ

**********************

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

**********************

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک