آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1394 - 20:04   |   کد مطلب: 1444
اداره برق شهرستان كهگيلويه بدون اطلاع قبلي اقدام به قطع برق به مدت طولاني مي‌كند كه اين امر نارضايتي شديد مردم بخش‌هاي ديشموك و قلعه رئيسي را به دنبال دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، علاوه بر نوسانات زياد برق، اداره برق شهرستان كهگيلويه بدون اطلاع قبلي اقدام به قطع برق بخش‌هاي ديشموك و قلعه رئيسي به مدت طولاني مي‌كند كه اين امر نارضايتي شديد مردم بخش‌هاي ديشموك و قلعه رئيسي را به دنبال دارد.

 

قطعي برق آن هم به مدت طولاني درصورتي انجام مي‌شود كه هيچ گونه اطلاع رساني به اين بخش‌ها از قبل نمي‌شود!

 

قطعي برق آن هم  بدون اطلاع قبلی معنی و مفهوم قابل توجهی دارد، يعني اداره خدمات دهنده، برای آنانی که علت اصلی بوجود آمدن این اداره هستند، اهمیتی قائل نیست .

 

 وقت مردم و آینده نگری‌های آنها و برنامه ریزی هایشان، آنقدر اهمیت ندارد که اداره محترم مربوط، روز قبل از قطع چندین ساعته جریان برق، مردم را در جریان این امر قرار دهد .

 

اینها از ابتدایی ترین حقوق شهروندی است که براحتی نادیده گرفته می‌شود . نمی دانم در تعاریف حقوقی عناوین مجرمانه،  جرم ” بی توجهی ” به مردم هم،  تعریف مشخصی دارد  و می توان به لحاظ ” نادیده گرفته شدن ” به دادگاه شکایت کرد و احقاق حق نمود؟

 

 

برق ديشموك و قلعه رئيسي امروز بيش از 6 ساعت قطع بود كه از هيچ رسانه‌اي از قبل به اطلاع مردم اين دو بخش رسيده نشد؟!

 

گفتني است روز 6 ارديبهشت 94 هم براي تعمير شبكه ورودي برق ديشموك برق اين بخش بيش از 8 ساعت و بدون اطلاع قبلي قطع شده بود كه مردم از اين وضعيت گلايه‌هاي بسيار داشتند.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک