آخرین اخبار

17. آبان 1394 - 13:09   |   کد مطلب: 3844
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در استان اختلافی بوجود نیاید،گفت: اگر به نیروهای ارزشی توهین شود آنجا دیگر ساکت نمی نشینیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم بکارگیری نیروهای انقلابی در استان گفت :در تریبون مجلس  ما هم بر اساس گرایش اصولگرایی خود پا فشاری داریم و اصرار می ورزیم تا نیروهای دلسوز نظام و ارزشی بکار گرفته شوند.

 

وی بیان کرد: در مسائل کلان نظام همراه با دوستانمان هستیم و در استان سعی می کنیم خدای ناکرده منشا اختلاف و دو دستگی نباشیم چون استان ما محروم است و  دارای محرومیت های شدیدی از جمله بیکاری ، فشار اقتصادی بر مردم می باشد.

 

سعی می کنیم خدای ناکرده منشا اختلاف  و دو دستگی در استان نباشیم

 

وی در پاسخ به این سوال که در دولت تدبیر و امید آیا حس همکاری و همزبانی بین مسئولان در استان وجود دارد، تصریح کرد: تلاش ما این است بر اساس فرموده رهبری یک هم دلی و هم زبانی عملی داشته باشم و تا الان ثابت کردیم  با استاندار و معاونین استاندار، مدیران کل، برخی از فرمانداران و بخشداران و در مجموع با سیستم دولتی تعامل خوب داشته باشیم تا موجب توسعه و پیشرفت استان بشود  مخصوصا بنده که حوزه انتخابییم محرومیت بیشتری دارد همکاری کنیم.

 

این نماینده مجلس افزود: چنانچه گوشه ای از استان افتتاحی و یا کلنگ زنی پروژه ای انجام شود در کنار استاندار و معاونین وی حضور داریم و سعی کردیم همدل باشیم.

 

موقع انتخابات عده ای مردم را دو دسته می کنند

 

بزرگواری تصریح کرد: تلاش می شود حتی با دوستان اصلاح طلب هم رابطه خوبی داشته باشیم و جبهه و گرایش اصول گرایی و اصلاح طلبی که در کشور وجود دارد ما در استان کم رنگ کنیم واین بحث ها بیشتر مقعطی و به دوره ای خاص مثلا موقع انتخابات عده ای مردم را دو دسته می کنند بوجود می آید.

 

 نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی می کنیم در استان اختلافی بوجود نیاید، گفت:اگر به نیروهای ارزشی توهین شود آنجا دیگر ساکت نمی نشینیم.

دیدگاه‌ها

خدایی از ارزشی حرف نزن .خیلی دلت خوشه که 8سال تومجلس همین حرفته.متاسفم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک