آخرین اخبار

25. خرداد 1394 - 19:54   |   کد مطلب: 1920
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:
اظهارات سخنرانان مراسم روز 24 خرداد یاسوج توهین‌آمیز بود
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اظهارات سخنرانان مراسم روز 24 خرداد یاسوج تکراری، فرار به جلو و توهین‌آمیز بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،  سید علی‌محمد دانشی صبح امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از نوع اظهارات سخنرانان روز 24 خرداد یاسوج که در آن اهانت‌های زیادی به دولتمردان گذشته شد، اظهار کرد: وقتی افراد این گونه توهین را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند نشان‌دهنده شکستی است که در برنامه‌ها داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه این گونه ادبیات را از افراد بزرگتر این‌ جماعت هم شنیده‌ایم و دلیل آن شکستی است که در وعده‌ها و قول‌های آنها دیده می‌شود، تصریح کرد: وقتی قول می‌دادند که وضعیت کشور را گلستان می‌کنند تا در انتخابات توفیقی حاصل کنند فکر امروز را نمی‌کردند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ابعاد مختلف داخلی و خارجی توفیق لازم را نداشتند و در سیاست خارجی ایران بیش از هر دوران دیگری تحقیر شد که امروز مجبور هستند برای فرار به جلو خود را آدم‌های خوب و دلسوز جلوه دهند در حالی که وقتی در عرف سیاسی به گذشتگان فحش و ناسزا داده می‌شود نشان‌دهنده ناتوانی و شکست در عملی کردن وعده و وعیدهاست.

 

وی با بیان اینکه وقتی آب خوردن را هم به موضوع هسته‌ای ربط می‌دهند معلوم است که برنامه‌ای برای اقتصاد ندارند، این رویه را خارج از تدبیر و اعتدال دانست و گفت: بگذارید اگر مشکلات آنها با فحش دادن و ناسزا گفتن برطرف می‌شود چنین راهی را ادامه دهند چرا که این افراد الفبای سیاست را نمی‌دانند و به همین خاطر است که فکر می‌کنند مردم با این گونه حرف‌ها، وعده‌های توخالی و دروغین آنها را باور خواهند کرد.

 

دانشی تصریح کرد: جریان اصولگرا مانند همیشه متانت خود را حفظ می‌کند و در جای خود جواب این بی‌حرمتی‌ها را خواهد داد اما تقاضا از مسئولان استانی این است که بدون حاشیه کار خود را انجام دهند و وارد بازی فرار به جلو و اهانت به دیگران نشوند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک