آخرین اخبار

21. اسفند 1393 - 19:34   |   کد مطلب: 852
یک مداح مطرح یاسوجی گفت: مجید مجیدی با ساخت فیلم محمد رسول الله(ص) در واقع انقلابی در دنیا ایجاد کرده است.
فیلم محمد رسول الله(ص) انقلابی در دنیا ایجاد کرده است/ مسئولان حوزه سینما دست به دست هم دهند تا نام رسول الله(ص) جاودانه بماند

به گزارش پایگاه خبری تحليلي كهگيلويه، به نقل از پايگاه خبري تحلیلی صبح زاگرس، ابراهیم پناهی مداح مطرح یاسوجی به ساخت فیلم محمد رسول الله(ص) توس مجید مجیدی کارگردان خوب کشورمان اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که تمام دنیا روز به روز با وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) آشنا می شود.

 

وی در ادامه بهترین زمینه برای شناخت پیامبر(ص) و انبیاء الهی به دنیا را از طریق فرهنگی بیان کرد و افزود: ما قبلاً یک فیلم در مورد پیامبر(ص) نگاه کردیم که از سوی کشورهای خارجی ساخته شده بود و توانست در دنیا برای شناساندن شخصیت ایشان تأثیر گذار باشد.

 

این مداح یاسوجی تصریح کرد: کاری که مجید مجیدی برای ساخت فیلم محمد رسول الله(ص) انجام داده در واقع یک انقلاب در دنیا ایجاد کرده است.

 

 

وی با بیان این که قمست های کوتاهی از فیلم محمد رسول الله(ص) را دیده اظهار کرد: این فیلم زیبایی خاصی در جامعه به وجود آورده، یعنی از این به بعد انگیزه ای برای کارهای فرهنگی در حوزه دین و مذهب صورت بگیرد.

 

پناهی خاطر نشان کرد: در عرصه ای که شاهد راحت ترین توهین ها از سوی کشورهای اورپایی و غربی به پیامبر(ص) هستیم، ما باید در سینما، رسانه، مطبوعات و فعالیت های فرهنگی مانند ساخت فیلم شخصیت پیامبر(ص) را بیشتر به جوامع معرفی کنیم.

 

وی تأکید کرد: شخصیت بزرگ پیامبر گرامی اسلام(ص)، شخصیتی نیست که به این راحتی خدشه دار شود و تا ابد ماندگار خواهد بود.

 

این مداح در انتها گفت: مسئولان فرهنگی، غیر فرهنگی، سیاسی و غیر سیاسی با اعمال خود به خصوص در حوزه سینما دست به دست هم دهند تا نام رسول الله(ص) جاودانه بماند.

 

منبع : ایل بانو

انتهای پیام/س/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک