آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1394 - 19:26   |   کد مطلب: 1442
فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایطی که یکی دیگر از کشورهای منطقه در ادامه روند بیداری اسلامی جهانی سعی در اعتلای خویش و برقرای دموکراسی و مردم سالاری دینی دارد، آل سعود به جای حمایت از این حرکت، در مسیر استکبار جهانی قرار گرفته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، گویا عربستان جمله ای را که بر پرچم این کشور نگاشته فراموش کرده یا اساسا به آن اعتقادی ندارد.

وی بیان کرد: این کشور پیرو همان سیاست شیعه هراسی همیشگی اش درحال دست زدن به جنگی فرقه ایست اما باید بداند لهیب این آتش همانند جانیان داعش به خودشان بازگردانده می شود.

 

عربستان در مسیر استکبار جهانی و بازیچه دست رژیم کودک کش صهیونیستی است

 

بهرامی ادامه داد: در شرایطی که یکی دیگر از کشورهای منطقه در ادامه روند بیداری اسلامی جهانی سعی در اعتلای خویش و برقرای دموکراسی و مردم سالاری دینی دارد، آل سعود به جای حمایت از این حرکت، در مسیر استکبار جهانی قرار گرفته و با حرکتی خلاف خط کشورهای اسلامی خود را بازیچه دست رژیم کودک کش صهیونیست قرار داده است.

وی تصریح کرد: "واژه ی حقوق بشر برای عربستان (حداقل در شرایط فعلی) واژه ای بیگانه است، چرا که با حرکت های اخیر خود دائما این اصل را زیر پا گذاشته اند.

 

این عضو جبهه اصلاحات در کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به این سوال که اعدام شیخ نمر چه عواقبی برای آل سعود دارد، اظهار کرد: در شرایطی که در عرصه بین‌المللی علما و روحانیون شیعه و سنی چنین اقدامی را امری نادرست و مذموم دانسته‌اند به طورقطع اعدام شیخ نمر تبعات بسیارناخوشایندی را برای عربستان به‌دنبال دارد.

 

اعدام شیخ نمر عربستان را با بحران داخلی و منطقه ای مواجه می کند

 

وی بیان کرد: در شراط فعلی حکومت آل سعود به‌ دلیل تغییرات حکومتی و منطقه ای با مشکلات بسیاری روبه‌رو است، از این رو مطمئنا اجرای حکم شیخ النمر، عربستان را با بحران داخلی و منطقه‌ای روبه‌رو می‌کند.

بهرامی ابراز داشت: آل سعود در صدد به راه انداختن جنگ مذهبی در منطقه است و با اعدام شیخ نمر، می خواهد قتل شیعیان این کشور را برای خود مباح کند و قبح این عمل را بشکند.

 

وی تصریح کرد:آل سعود هم می داند که شیعیان عربستان در این خصوص سکوت نخواهند کرد لذا در صدد اعدام آیت الله نمر است تا یک نسل کشی و شیعه کشی در منطقه شرقی عربستان به راه اندازد.این کشور باید بداند در صورت شهادت شیخ نمر ابتدا جوانان خداجوی دو منطقه ی الاحساء و القطیف و سپس دیگر نقاط  از پا نمی نشینند و انتقام خون وی را از وهابیون خواهند گرفت.

 

بهرامی ادامه داد: جهانیان نیز باید بدانند، داعیه ی اسلام داشتن کشوری که تحمل انتقادات یک شهروند مسلمان خود را ندارد، دروغی بیش نیست.

 

وی افزود: نهادهای مردمی و حوزه ها و فعالان فضاهای مجازی و رسانه ای نیز می بایست درباره پیامد اجرای این حکم و آغاز انقلاب داخلی در این کشور به حکام آن هشدار دهند.

انتهای پیام/200

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک