آخرین اخبار

16. مرداد 1395 - 12:05   |   کد مطلب: 5725
امام جمعه جدید شهرستان لنده ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت:اگر تلاش و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه نبود یقیناً مشکلات جامعه این گونه برای مردم و مسئولان آشکارنمی شد.

به گزارش کهگیلویه به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه جدید شهرستان لنده در اولین خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و تبریک روز دختر و دهه کرامت اظهارکرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه ای کامل از یک بانوی فاطمی در اعتقادات، حجاب، عفاف، علم اندوزی، و احترام به والدین بود به طوری که همه از ایشان به عنوان الگو بهره می گرفتند.

وی افزود: ولادت حضرت فاطمه معصومه(ص) مصادف است با روز دختر و امیدواریم همه دختران ما با الگو برداری از سجایای اخلاقی و سبک زندگی ائمه معصومین(ع) زندگی ای فاطمی را در پیش بگیرند.

امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره غیرقابل اعتماد بودن به امریکا تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که بحث عدم اعتماد به امریکا را به واسطه خوی استکباری آن در تمام مجالس و سخنرانی های خود مطرح می کنند ولی انگار عده ای برایشان سخت است که باور کنند که امریکا غیرقابل اعتماد است.

وی تاکید کرد: برای عده ای شاید پذیرش برجام سخت بود ولی حقیقت به گونه ای است که اعضای تیم هسته ای که خود در تمام مراحل برجام حضور داشتند نیز اثبات شد که امریکا به هیچ وجه ممکن قابل اعتماد نیست و به تعهدات خود پایبند نیست و نخواهد بود.

محمودی اصل اظهارکرد: امریکا در طول تاریخ نشان داد که هیچ گاه دست از خدعه و نیرنگ برنمی دارد و بر نخواهد داشت.

خطیب جمعه شهرستان لنده یادآورشد: مشکلات اقتصادی و تنگاهای مربوط به آن تنها با تکیه بر نسخه شفا بخش تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی قابل حل است.

وی در ادامه تاکید کرد: علی رغم تذکرات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله برجام متاسفانه هنوز مشکلات زیادی سد راه حصول نتیجه برجام است.

امام جمعه شهرستان لنده به هم پیمان شدن برخی از کشورهای اسلامی منطقه با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هم پیمان شدن عربستان سعودی و چندین کشور منطقه با رژیم غاصب صهیونیستی به تعبیر مقام معظم رهبری از پشت خنجر زدن به اسلام است.

محمودی اصل اظهارکرد: حکام عربستانی با رابطه آشکار خود با اسرائیل به دنبال ضربه زدن به اسلام  هستند و این خیانتی بزرگ در حق امت اسلام است.

امام جمعه شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه گفت: واژه خبرنگار یادآور زحمات گروهی از انسان های است که برای بازتاب اخبار مناطق و شهرها دائماً در تلاشند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی در ادامه اظهارکرد: اگر تلاش و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه نبود یقیناً مشکلات جامعه این گونه برای مردم و مسئولان آشکارنمی شد.

محمودی اصل تاکید کرد: اصحاب رسانه با انعکاس مشکلات جامعه به دنبال رفع آنان با همکاری مسئولان هستند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک