آخرین اخبار

16. دى 1395 - 21:58   |   کد مطلب: 7340
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی مدیران تاب تحمل انتقادها از سوی رسانه‌ها را ندارند، گفت: خبرنگار از سر غرض قلم نمی‌زند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه برخی مدیران تاب تحمل انتقادها از سوی رسانه‌ها را ندارند، گفت: خبرنگار از سر غرض قلم نمی‌زند.

 

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در جمع مردم در همایش فرهنگ و هنر دیشموک با بیان اینکه،  از آنجایی که در قالب زبان هنر و فرهنگ می توان ساده و روان با مردم صحبت کرد، معضلات و هم مشکلات آسیب‌های جامعه را درجامعه نشان داد، افزود: همایش فرهنگ هنر در مناطق مختلف استان در این راستا برنامه ریزی شده است.

ایرج کاظمی‌جو اذعان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به ویژه همایش فرهنگ هنر در مناطق مختلف شهرها و بخش های شهرستان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: این همایش با هدف به تصویر کشیدن فرهنگ بومی مناطق مختلف صورت می گیرد و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

 

کاظمی جو به اهمیت جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: برخی مدیران انتظار دارند، خبرنگار باب میل آنها خبر کار کند.

 

وی اضافه کرد: کسی که به حوزه خبرنگاری وارد شده از فیلتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گذشته است و خودش ارزش و اهمیت این قلم را می‌داند و از روی غرض قلم نخواهد زد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه، خبرنگار از سر بُغض و از روی غرض قلم نمی زند، خاطرنشان کرد: بعضاً مشاهده می شود که برخی مدیران انتقادات بی طرف خبرنگاران را برنمی‌تابند و طوری رفتار می‌کنند که انگار باید با رسانه قهر کنند.

 

 

کاظمی جو بیان کرد: مدیران روحیه انتقادپذیری داشته باشند و اگر خبرنگاری از سر دلسوزی برای برطرف شدن معضل مسئله‌ای، از وی سوال می‌کند و یا خبری را پوشش می دهد، ناراحت نشوند بلکه قدردان خبرنگار باشند تا به برطرف شدن مشکل کمک کند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک