آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 16:00   |   کد مطلب: 4628
فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار تعامل و هماهنگی روابط عمومی‌ها با رسانه ها جهت درج اخبار شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشستی با روابط عمومی های ادارات شهرستان کهگیلویه با توجه به در پیش‌رو بودن پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت تبیین یاد و خاطره امام و شهیدان را از وظایف روابط عمومی‌ها به نسل جوان عنوان کرد.

 

وی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها بیان عملکردهای اداره خود در این 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی همراه با آمار درست و صحیح می باشد.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه وظیفه دیگر روابط عمومی‌ها را انعکاس آمار و اطلاعات درست دانست و خواستار پرهیز از هرگونه آمار سیاه نمایی و بزرگ نمایی از این قشر نسبت به بیان واقعیات در جامعه شد.

 

پوزش انتخابات پیش رو را یادآور شد و با بیان اینکه مشارکت مردم همیشه مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده است گفت: مشارکت سیاسی مردم در 36 سال نظام جمهوری اسلامی برای برقراری و ثبات سیاسی کشور کمک‌های خوبی می‌کند.

 

وی قانون را فصل‌الخطاب همه مسائل دانست و خاطرنشان کرد: این قانون است بین اصل حاکمیت و رعایت اسلامی که انتخاب شدگان به عهده انتخاب کنندگان است.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم شد و اضافه کرد: هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دنیا یک حساب دیگری روی کشور ما باز می کند.

 

پوزش خواستار هماهنگی روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه جهت انتقال اخبار شد و بیان کرد: اطلاعاتی که روابط عمومی ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند باید همراه با واقعیت باشند، نه به گونه ای که ذهن مردم را تشویش کند.

 

وی عنوان کرد: روابط عمومی ها باید طرح تکریم ارباب رجوع ها را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که اگر کاری برای مردم انجام نمی دهیم حداقل با احترام با آن‌ها برخورد کنیم.

 

پوزش خواستار تعامل و هماهنگی روابط عمومی ها با همه حوزه ها خصوصا روابط عمومی فرمانداری برای اجرای برنامه های ملی و مذهبی شد.

ایسنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک