آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1394 - 18:02   |   کد مطلب: 1259
مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه عنوان کرد:
کشاورزی سنتی باید به مکانیزه تبدیل شود
در سال 94 بخش کشاورزی روستاهای شهرستان کهگیلویه را از حالت سنتی به مکانیزه و علمی تبدیل می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عبدالله قیصری مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه با اشاره به ظرفیت های بالای روستاهای شهرستان کهگیلویه در بخش کشاورزی گفت: قصد داریم در سال 94 بخش کشاورزی روستاهای شهرستان را از حالت سنتی به مکانیزه و علمی شدن تغییر دهیم.

 

وی گفت: شهرستان کهگیلویه دارای اقلیم های متفاوت و سطح ارتفاع از سطح دریا در این شهرستان از 180 متر تا 2500 متر متغیر است.

 

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه  بارندگی کم و خطر خشک سالی را ازمشکلات اساسی شهرستان دانست و ادامه داد که ایجاد کانال های آبی در سطح شهرستان برای مقابله با خشک سالی صورت خواهد گرفت.

 

قیصری با بیان اینکه 480 هکتار از زمین های کشاورزی و باغات شهرستان کهگیلویه تا پایان سال 93  با استفاده از ابیاری قطره ای ابیاری می شوند افزود: در سال 94 ابیاری قطره ای در زمین های کشاورزی و باغات شهرستان کهگیلویه را به 1000 هکتار خواهیم رساند.

 

وی احداث جاده های بین مزارع برای کمک به کشاورزان را از برنامه های سال 94 جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه بیان کرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه  مهمترین پروژه های سال 94 جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه را گاوداری 500 راسی و گاوداری شیری عرفانی بیان کرد و گفت: گاوداری شیری عرفانی با 100 راس گاو بزرگترین گاوداری شیری در سطح استان خواهد بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک