آخرین اخبار

4. بهمن 1394 - 18:48   |   کد مطلب: 4626
با حضور امام جمعه ديشموك برگزار شد:
تجليل از شورای آموزش و پرورش ديشموك+تصاوير
رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك ضمن تبريك هفته شوراي آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش برای تحقق مشارکت مردم در فعالیت های مختلف تعلیم و تربیت و نظارت بر روند کار آموزش و پرورش پایه گذاری شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، امروز به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور شوراي ادراي بخش، از شورای آموزش و پرورش منطقه دیشموک تجلیل شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش ديشموك ضمن تبريك هفته شوراي آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش برای تحقق مشارکت مردم  در فعالیت های مختلف تعلیم و تربیت و نظارت بر روند کار آموزش و پرورش پایه گذاری شد.

منصور صالح‌زاده با بيان اينكه، قانون‌گذار فعالیت‌هایی از قبیل برنامه‌ریزی برای استحکام اعتقادات دینی و مکارم اخلاقی دانش‌آموزان، توسعه فعالیت‌های فنی‌و حرفه ای، تامین منابع غیر دولتی برای مدارس، سازماندهی منابع انسانی، فضای آموزشی، تامین رفاه و معیشت فرهنگیان، ایجاد هماهنگی و همکاری بین نهادها و دستگاه‌ها اعم از دولتی و غیر دولتی از جمله وظایف پیش‌بینی شده در قانون این شورا می باشد.

 

بخشدار ديشموك نيز در اين همايش با بيان اينكه، یکی از کارهای مورد تایید اسلام مشورت است، افزود: مشورت پویشی است که به انسانها کمک می‌کند تا با استفاده از آراء  ونظرات و دید گاه‌های مختلف، توانایی‌ها و استعدادهای خود و دیگران را بشناسد.

 

حسن اميريان افزود: شخص با انجام مشورت، با موفقیت‌ها، امکانات فردی و اجتماعی و نیز محدودیت‌ها و نارسایی‌ها آشنامي‌شود و از فرصت‌های تحصیلی، شغلی، حرفه‌ای بهتر استفاده مي‌نماید

 

رئيس شوراي آموزش و پرورش ديشموك با بيان اينكه،  در اين صورت فرد مي‌تواند برای حل مشکلات خود و جامعه ، را‌ه‌حل مناسبی پیدا کند، تصريح كرد:: از آنجا که یکی از آموزه‌های اصلی  دین مبین اسلام اصل مشورت است، شورای آموزش و پرورش یکی از شوراهای مهم کشور است که نقش اساسی در حوزه تعلیم وتربیت دارد.

 

اميريان متذكر شد: زیربنای تمامی وزارت‌خانه‌ها و ادارات کشور، آموزش و پرورش است و با تصمیمات به موقع و اساسی کمک شایانی به کشور و مردم خواهد کرد .

 در پايان اين همايش  از تمامی اعضای محترم شورای آموزش و پرورش با دادن هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد .

انتهاي پيام: و/آ

وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک