آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1394 - 20:15   |   کد مطلب: 1323
امام جمعه ديشموك در اين جشن با بيان اين‌كه قرائت قرآن و عمل به آن باعث از بين بردن اعمال بد انسان مي‌شود خاطرنشان كرد: ثمرات عمل به قرآن تقوا و ايمان مي‌باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي اصل امام جمعه ديشموك در اين جشن  با بيان اين‌كه قرائت قرآن و عمل به آن باعث از بين بردن اعمال بد انسان مي‌شود خاطرنشان كرد: ثمرات عمل به قرآن تقوا و ايمان مي‌باشد.

وي اظهار كرد: در دين اسلام خواندن قرآن بسيار اهميت دارد و برترين عبادت خواندن قرآن است و براي اين كه ما همه دانش‌آموزان را به اين عبادت تشويق كنيم بايد خواندن قرآن را ياد بگيريم و به ديگران نيز ياد بدهيم.

 

وي افزود : مهمترين اداب خواندن قرآن، اخلاص است كه قرائت بدون اخلاص موجب خشم خدا مي‌شود، قرآن خواندن آدابي ظاهري و باطني دارد كه اين آداب‌ها وضو بودن، با صداي بلند و نيكو خواندن و گوش دادن به قرائت ديگران است و اداب ديگري قرائت، فهم عظمت و برتري كلام، حضور قلب و تدبر است.

محمودي اصل خاطرنشان كرد: در جشن گلريزان، كسب مهارت‌هاي روخواني قرآن پايه سوم ابتدايي علاوه بر اجراي برنامه‌هاي قرآني از سوي دانش‌آموزان پايه سوم، از دانش‌آموزان برتر در زمينه روخواني قرآن بايد  تجليل شود.

 

انتهاي پيام: و/آ

تصاوير تكميلي 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک