آخرین اخبار

5. آبان 1395 - 23:36   |   کد مطلب: 6517
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ما خدارا شکر هستیم که مردمی قدر شناس و وفادار داریم،بیان کرد: مردم ما بزرگواری خود را در برگزاری کنگره ملی 1880 شهید استان به اثبات رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سردار یدالله بوعلی در آیین تجلیل از عوامل اجرایی کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد که پیش از ظهر امروز در کنگره شهدای استان برگزار شد گفت:مهمترین دستاورد کنگره ملی شهدای استان درک این مساله بود که به گفته وعده الهی شهدا عزیز هستند و عزت مندی آنها را وقتی وارد کاری شدیم که مربوط به شهدا بود فهمیدیم.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود:هیچ کاری از شهدا برای گرامdداشت یاد و خاطره شهدا در لفظ روی زمین نمانده بلکه کار های ما روی زمین مانده بود وشهدا دست ما را گرفتند و عزت مندانه این اجلاسیه باشکوه برگزار شد.

 وی با بیان اینکه ما خدارا شکر هستیم که مردمی قدر شناس و وفادار داریم،بیان کرد: مردم ما بزرگواری خود را در برگزاری کنگره ملی 1880 شهید استان به اثبات رساندند.

بوعلی تصریح کرد: هر وقت و در این هر صحنه ای که نیاز شد این مردم ولایت مدار حضور یافتند و در کنگره ملی شهدا حضورشان حماسه ساز بود.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان. با بیان اینکه بچه های استان ظرفیت های خوبی در برگزاری کارها و همایش های بزرگ دارند، یادآور شد: برگزاری کنگره ملی شهدای استان این ظرفیت ها رو به صورت ملموس بروز داد.

 انتهای پیام/م.غ/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک