آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1394 - 18:30   |   کد مطلب: 1312
سرپرست فرمانداري شهرستان كهگيلويه به‌همراه جمعي از مسئولان شهرستاني با خانواده معظم شهداي شهر ديشموك ديدار كردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز سيد كرامت الله كريمي سرپرست فرمانداري شهرستان كهگيلويه به همراه عبدالله قيصري رئيس جهاد كشاورزي،  علي اصغر تارم رئيس  راه و شهرسازي، حجت‌الاسلام علي مومن زاده نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي شهرستان كهگيلويه و مسئولان شوراي اداري بخش ديشموك با خانواده معظم شهداي اين شهر ديدار كردند.

 

ابتدا در هنگام ورد به شهر در گلزار مطهر شهدا حضور پيدا كرده و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام كردند.

 

در ادامه و در ديدار با خانواه هاي شهداي اين شهر، حجت الا‌سلام علي مومن‌زاده مسئول نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي شهرستان كهگيلويه در ديدار با خانواده‌هاي معظم شهداي شهر ديشموك اظهار كرد: اگر مسئولان قدمي برمي‌دارند به بركت رشادتها و خون مقدس همين شهدا است.

 

وي افزود: هدف از اين ديدار اين است كه با شما آشنا شويم، عرض ارادتي داشته باشيم، شما پدران و مادراني كه فرزنداني به اين خوبي تربيت كرديد و انشاءالله ما مسئولان پاسخگوي آن رشادتها باشيم.

 

وي در ادامه گفت: همه چيز ما از شهدا است و شما هرگز نمي‌بينيد جلسه، برنامه و يا نشستي از سوي مقام معظم رهبري(مدظله)  كه يادي از شهدا در آن نباشد، هميشه به ياد شهدا هستند و ياد آن بزرگواران را گرامي مي‌دارند.

 

 

وي تصريح كرد: به ديدار شما آمديم كه بشنويم خواسته‌ها، نيازها و سخنان شما را كه اين مايه فخر و مباهات ما خواهد بود و خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.

 

سيد كرامت الله كريمي سرپرست فرمانداري كهگيلويه در این دیدارها تکریم و احترام به خانواده شهدا را وظیفه همه مسئولان در تمامی رده ها دانست وافزود: خانواده شهداء وایثارگران قشری ارزشمند برای مردم ، نظام وانقلاب اسلامی هستند که خدمت به آنان برای همه مسئولین افتخاری بزرگ و الهی است.

 

وي افزود: مسئولان با سرکشی از خانواده های شهداء از آنان درس ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی می گیرند.

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه‌ها

هووی هووی چه خوره ویقیه عکس....... مگه شق القمر کردن

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک