آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 15:54   |   کد مطلب: 4063
دوستی ها و خویشاوندی، سهم خواهی در جذب ادارات، ابقا در سمت کنونی، سکوت به جهت جذب آراء در انتخابات، هیچکدام در واژه های انسانیت با کلمه غیرت برابری نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، سید رحیم وفانژاد - یک هفته از اتفاقات نامیمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و رونمایی از پروژه نفوذ و ایجاد فتنه در دانشگاه ازاد اسلامی توسط جریان اصلاح طلب و افرادی که به دلیل تغییر مواضع بیش از حد ، آلت دست اصلاح طلبان شده اند می گذرد.

البته این فرضیه هم محتمل است که این اقدام به صورت عمد بوده که فضای دانشگاه ها در روز دانشجو به خاموشی بگراید تا دانشجو حق  و فرصت سوال از دولت و مجموعه استانداری استان را نداشته باشند چرا که در این دولت دانستن حق مردم نبوده و نیست.

 

هر شخصیت انقلابی ایرانی که در خود اصالت و غیرتی میدید نسبت به ورود اشخاص محکوم در فتنه 88 اعلان موضع کرد که بازتاب آن در رسانه های استان قابل مشاهده بود.

 

البته اینکه برخی رسانه ها حقیقت ماجرا را بیان نکرده و دست به تحریف زده اند نیز مایه تاسف بوده که در جای خود نیاز به بررسی رسالت رسانه ها خواهد داشت.

 

وقتی شعبون بی مخ ها به بانوی بسیجی حمله ور می شوند و خود باعث ایجاد تنش در دانشگاه می شوند و با حرکت داعش صفتانه خود همه را زیر مشت و لگد می گیرند و در آخر با صحنه سازی و تحریف وقایع سعی در تبرئه حرکت وقیحانه اصلاح طلبان و تشکل وابسته در دانشگاه داشتند ، چندی از رسانه ها سعی در انکعاس حقیقت ماجرا داشتند که بحمدالله حقیقت این وقایع برای همه روشن شد.

 

اما نکته قابل توجه سکوت برخی  چهره ها و رسانه های  اصولگرا در برابر اشتباهات مجموعه استانداری، فرمانداری بویراحمد و دانشگاه آزاد بوده که هر شخصیت انقلابی را بسی شرمگین ساخت. 

 

به راستی چرا رسانه های داخلی اصولگرای استان هیچ واکنشی نسبت به  اقدامات وقیحانه اصلاح طلبان و فتنه گران نشان ندادند؟

 

آیا نسبت فامیلی یا عضویت در شورای فکری مشاوران یا رو در وایسی ها می بایست مانع از بیان حقیقت و دفاع از ارزش های جامعه شود؟

 

چرا نامزدهای انتخاباتی اصول گرا سکوت را در پیش گرفتند؟

 

چرا جراید و نشریات اصولگرای استان هیچ عکس العملی در خصوص نفوذ و ورود چهره های فتنه گر در مکتوبات خود نداشتند؟

 

شکی نیست که این سکوت ها به معنای ترس و ترجیح منافع شخصی بر منافع مسلمین است و این اقدام شباهت عجیبی به داستان قاضی شریح دارد که حقیقت را درخصوص هانی  کتمان کرد تاجان و منافعش در خطر نباشد و به واسطه این اقدام شریح، حقیقت  آن روز که امام عاشورا بود سر از بدنش جدا شد و گواهی تاریخ بر این ادعا تا ابد خواهد ماند.

 

دوستی ها و خویشاوندی، سهم خواهی در جذب ادارات، ابقا در سمت کنونی، سکوت به جهت جذب آراء در انتخابات، هیچکدام در واژه های انسانیت با کلمه غیرت برابری نمی کند!

 

اگر کمی درک بود در خصوص تذکر رهبری در چند سخنرانی اخیر خود در خصوص نفوذ، باید غیرت ها به جوش می آمد اما نشد یک زن یهودی سیلی خورد و معصوم به خروش آمد و امروز یک بانوی بسیجی که در دفاع از شعائر این نظام برخاسته بود و مورد ضرب و شتم عده ای بی حیا قرار گرفت و مدعیان راه امام و رهبری و تفکر دین گرای اصولگرا سکوت کردند، نام این را چه بگذاریم؟

 

آقایان و مدعیان اصولگرایی! اصولگرایی با عمل اصلاح طلبی معنا نداد.

 

بعنوان یک جوان اصولگرا از سکوت نفاق گونه چهره ها و رسانه های  بین اصولگرایان برائت قلبی خود را اعلام کرده و از همه جوانان انقلابی و دلسوز نظام که منافع انقلاب اسلامی را ارجح بر منافع خود دارند تقاضا دارم نسبت به در دست گرفتن فضای احزاب و رسانه های اصول گرا زیر نظر چهره انقلابی اصولگرای استان اقدام نمایند تا از ناکارآمدی و تساهل و تسامح عده ای معلوم الحال جلوگیری شود.ان شاءالله

 

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک