آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 12:47   |   کد مطلب: 6107
فحاشی یک مدیر دانشگاه رازی به دانشجویان:
مشکل ما این است که با یک مشت "مونگل" طرف هستیم
بر اساس اظهارات تعدادی از مسئولین تشکل های دانشجویی، معاون آموزش این دانشگاه پس از برخی درخواستهای دانشجویان خطاب به آنها می گوید: "ما با مشتی مونگول طرف هستیم! ".

به گزارش کهگیلویه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد، شعار رفع فضای امنیتی از دانشگاه ها در حالی است که طی سه سال گذشته برخی از مسئولین دانشگاه رازی کرمانشاه با تقداماتی مثل لغو مجوز نشستها و... عکس این ادعا عمل کرده است.

 

پس از اتفاقاتی مثل اهانت به روز 13 آبان با پخش فیلم آمریکایی صهیونیستی "حرام زاده های بیشرف" و تلاش برای برگزاری مراسم جشن در یکی از روزهای عزای اهل بیت (ع) اینبار شنیده ها حاکی از فحاشی به دانشجویان از سوی برخی از مسئولین این دانشگاه است.

 

بر اساس اظهارات تعدادی از مسئولین تشکل های دانشجویی، معاون آموزش این دانشگاه پس از برخی درخواستهای دانشجویان خطاب به آنها می گوید: "ما با مشتی مونگول طرف هستیم! "

 

همچنین کلاهیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی می گوید: "وقتی که یک دختر دانشجو از فحاشی های این مدیر دانشگاه فیلم می گیرد او تلفن همراه دانشجو را گرفته و بعدا مطلع شدیم که گوشی را به زمین کوبیده و شکسته است! "

 

در پی این رفتارهای عجیب و نا متعارف در دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشجویان با ارسال درخواستی به هیات نظارت دانشگاه درخواست برگزاری یک تجمع اعتراضی را داشته اند که احتمالا فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک